Mijn SC Combi Ambition Greenline Businessline komt eraan

Hallo allemaal,

Mijn SC Combi Ambition Greenline Businessline komt eraan! Volgende week (9) geproduceerd, de week na Carnaval bij de dealer. Ik heb een gezin met vrouw en 3 kinderen (16,15,13) en was op zoek naar een auto met een optimum inhoud per Euro, ook nog mooi en comfortabel. Ben bij de Skoda Superb Combi uitgekomen. Op de shortlist stonden nog de VW Passat Variant, de Ford Mondeo Wagon en de Ford S-Max. Ik kom van een C4 Grand Picasso en daarvoor een Hyundai Santa Fe.

Heb er erg veel zin in. Ik zal iedereen op de hoogte gaan houden van mijn ervaringen.

Tot gauw.

Han Konings
Berg & Terblijt
 

My1stIbi

Actief lid
Dat wordt een mooie auto! Had de C4 Grand Picasso veerbollen achter? Dan ben ik wel nieuwsgierig naar 't comfort verschil tussen de C4 en de SC. Ik heb zelf jaren Xantia Break gereden en rij nu een Seat Ibiza ST. Is toch wel ff anders (al valt 't me niet tegen).

Succes met wachten :)
 

Thijs

Nieuw lid
Hallo Han,

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Wij hebben ook drie kinderen en wij overwegen ook de Skoda Superb Combi 1.6tdi Greenline. Ik ben met name benieuwd hoe het bevalt met z'n drieën op de achterbank.

Thijs
 
Thijs,

Heb 3 pubers van 16,15 en 13. Zijn nog wel niet volwassen, maar toch rond de 1.60m. Heb de SC combi uitgeprobeerd, en vergeleken met de Mondeo en de Passat. In de Superb zaten ze met afstand het ruimst.
As. Dinsdag mag ik de SC gaan ophalen. Zal je op de hoogte houden van de ervaringen.

Groet,

Han
 

Cruiser88

Nieuw lid
Hallo Han,

Ik kwam een bericht van je op 'Groenopweg' tegen.
Je schrijft: "Bluetooth III (icm RSAP, HTC Snap): perfect.". Ik heb ook een Skoda met Bluetooth en een HTC SNAP met Windows-6.5. Ik kan echter geen verbinding maken. Op mijn SNAP heb ik geen rSAP profiel, ik denk dat ik daarom geen verbinding kan maken tussen SNAP en mijn Skoda. Hoe heb je het rSAP profiel op je SNAP gekregen? Of 'connect' je op een andere manier?

Groet
Johan
 
Johan,

Ik kan zowel met Rsap als gewoon Bt connecten.

Op de Snap zit de optie voor Rsap op:

Settings-bluetooth-SIM Access-remote sim access aanvinken.

daarna in je auto via phone menu BT zoeken devices.

Vraag: heb je de originele BT III?
 
Bovenaan Onderaan