Mijn S3 2.0D DSG7

DimiTator

Actief lid
Gisteren mijn nieuwe lease auto afgehaald: een S3, 2.0D DSG. Auto is royaal voorzien van accessoires, en rijdt fantastisch (dynamisch chassis, geluidwerend glas.....)
Mijn vroegere O2 1.6D had een erg slecht geprogrammeerde DSG, hetgeen een gekend euvel was. Daarom had ik toch een beetje schrik. Onterecht zoo blijkt nu: deze DSG schakelt zoals een automaat hoort te schakelen.
Vandaag een rit van 450km gedaan, gemiddeld 5.2l/100km. Dat belooft! Auto is nog bijlange niet ingelopen.
Waar ik een beetje van teleurgesteld ben: WAZE kan niet gebruikt worden op deze Skoda! Zonde dat in zo'n auto er terug een TomTom tegen de ruit plakt. Weet iemand daar raad mee?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Gefeliciteerd met je auto. Ik wist niet dat er een optie "geluidwerend glas" was.
Maar als je info wilt over iets wat met navigatie of multimedia te maken heeft, is het dan misschien een idee om even te vermelden welke radio/navi-systeem er in je auto zit?
 

DimiTator

Actief lid
Gefeliciteerd met je auto. Ik wist niet dat er een optie "geluidwerend glas" was.
Maar als je info wilt over iets wat met navigatie of multimedia te maken heeft, is het dan misschien een idee om even te vermelden welke radio/navi-systeem er in je auto zit?
Radio Columbus

upload_2018-2-16_21-36-25.png

Dat geluidwerend glas is iets nieuws. Was de eerste keer dat ze dat verkochten. Omdat ik overgevoelig ben aan geluid en het niet duur is, heb ik dat erbij genomen.
upload_2018-2-16_21-35-9.png
 
Bovenaan Onderaan