Status
Niet open voor verdere reacties.

leon-cupra

Forumguru
@Canon-Eye , wilt niet zeggen omdat je voetbalt, dat je niet kan doorleren hé.
Voor mijn kids hoop ik dat ze iets met enorm veel passie kunnen doen. Wanneer je het met passie uitvoert, ben je zowiezo beter dan diegene die "gewoon" komt werken. En koppel dat aan een goede portie ondernemingszin en je geraakt veel verder dan met eender welk diploma.

Dat even terzijde ;)
 

EdK

Forumguru
Tsja als me vriendjes aan t voetballen gingen speelde ik doktertje met me buurmeisje !!
Erg veel van geleerd......:deuk::deuk:

Voetbal t meest idiote spel wat er bestaat, met ze 22 achter een bal aanrennen om tussen 2 palen te kunnen schieten..... hoe verzin je het....
 

leon-cupra

Forumguru
@EdK , dan is iedere sport idioot zeker?
Gastjes leren er anders wel veel mee: doorzettingsvermogen, teamwork, leiding durven nemen, beslissingen durven nemen, (spel)inzicht, ...
 

JeSko

Forumguru
20200120_150214-2016x1512.jpg

Net terug van de bandenboer, einde deze week (banden moesten besteld worden) komen de nieuwe 19 inch velgen met Uniroyal banden erop te liggen. 150€ per stuk incl montage.
 

JeSko

Forumguru
Bedankt @leon-cupra ! Ze kan zeker nog mee ja, al ogen de nieuwe auto's wel scherper, de S2 stamt nog uit de tijd dat rondere vormen de norm waren zullen we maar zeggen:D maar ik lach nog steeds als ik haar nakijk wanneer ik ergens parkeer of toekom:D
 

EdK

Forumguru
Ach je wil je vrouw toch ook liever met haar ronde vormen dan messcherpe vormen ??
Dus je huidige S2 gaat langer mee dan zo'n messcherpe wagen waar je snel op uitgekeken bent dan...
 

JeSko

Forumguru
Net terug van de bandenboer, 4 Uniroyal rainsport 3 banden laten monteren, staat best knap zo, al worden de velgen sowieso nog gedipt. Hier al een snelle foto, het regent atm en ik moet de velgen nog oppoetsen, meer foto's volgen:thumbsup: aviary-image-1579872896961.jpeg
 

EdK

Forumguru
Gatver zwarte banden ???
Had met zo'n witte wagen toch naar witte banden gezocht hoor....:deuk:
 

JeSko

Forumguru
Nog wat shots, ik moet wel zeggen, ze ogen kleiner op foto dan in werkelijkheid, of zijn ze gewoon te klein?:pieker:
 

EdK

Forumguru
Kan ook een optie zijn !
Maar pas op, lucht zet uit bij warmte !
Als je met afbakken dat erin laat zitten kan de band wel eens klappen...
Dus ventielen er ff uithalen !!:pieker:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan