Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@mwhite

Zo valt het best mee, maar dan eventueel in het zwart zodat het niet zo opvalt. Zou mooier staan denk ik onder mijn S2:jaja: kan zoiets gepoedercoat worden denk je?
 

JeSko

Forumguru
Gisteren door een noodgeval met de hond 100 km gereden met de WhiteSup, een zeer aangename rit, zoals altijd, heb de motor consequent rond de 2000 toeren gehouden om de roetfilter eens door te blazen, dus ipv 70-75 in 5de, 70 in 4de. Wat me wel ineens meer en meer opviel is een soort geratel in de motor als ik optrek, is dit iets wat andere S2 1.6tdi rijders herkennen? Is de motor gewoon vrij luidruchtig tijdens optrekken? Of zou deze niet zachtjes mogen ratelen? De motor is dus erg stil tijdens het gewoon rijden, het geratel is er enkel en alleen als ik optrek.
 

larsy

Forumguru
Ik vin dat een VAG(diesel) altijd wel wat geratel heeft :D
pas nu bij mijn s3 is het wel minder (stationair toch) .

Dus ik denk dat u “probleem” wel normaal is.
 

JeSko

Forumguru
@larsy

Had ik geen idee van eigenlijk, is dan ook mijn eerste VAG diesel, in mijn Peugeot was dit totaal niet en dat was ook een 1.6diesel, geen rateltje te horen bij optrekken. Jammer wel, het irriteert me wel :D maar goed de muziek staat bij mij toch altijd zacht te spelen, dan hoor ik het niet.
 

VAG-man

Forumguru
Geweldig @WhiteSuperB dat je hem dit toevertrouwd.
Ik moet er niet aan denken. In mijn ogen laat het kind de poetsdoek in het zand vallen en gaat vrolijk verder poetsen met dezelfde doek.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Haha ja dat kan je hebben, maar mijn zoontje is daarin goed opgevoed. Hij word in Maart 3 en is bijzonder pienter voor zijn leeftijd, doekje vallen is doekje afwassen in de witte emmer en niet in de blauwe :D
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

leon-cupra

Forumguru
Altijd fijn als zoonlief geïnteresseerd is. Hier valt dat best nog mee.
Onze zoon zal niet gauw meehelpen(hij is eerder bezeten van voetbal), dochter wel maar is soms zo onhandig (om sommige voor te zijn, zoals haar moeder) dat ik haar liever uit de buurt heb. Mag wel de wagen afspoelen en velgen wassen.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Hier is het al auto's wat de klok slaat, zoontje is er bezeten van, herkent ook al 80 procent van de auto's puur aan hun embleem, echt tof! Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit, het is ook niet zo dat mijn auto nog zo'n geweldig lak heeft, de vorige eigenaars zijn niet bepaald zachthandig omgegaan met de auto en zijn lak, op dit punt een kras meer of minder...:arghh:
 

leon-cupra

Forumguru
Langs mijn kant is het ook niets anders dan wagens. Langs mijn vrouw haar kant .... tja ... heb hen in de laatste 17 jaar heel veel moeten bijbrengen :D heb ooit mijn schoonouders zo ver gekregen om nieuw te kopen. Kochten altijd tweedehands bij zo een type "DDT." Heb voor de tweede wagen hen ook aan de skoda gekregen. De eerste wagen is steeds VW geweest. Schoonzus ook in een skoda gekregen. :D
Heb mijn werk al gehad bij de schoonfamilie :D

Het meeste hier is in teken van de zoon zijn voetbal. 2 tot 3 keer trainig, weekend wedstrijd, 5 min thuis is voetballen in de tuin, is het slecht weer is het fifa op de ps4, .... Schoonvader mist geen enkele training en wedstrijd. Schoonmoeder , die absoluut niet geinteresseerd was in voetbal, discussieert nu vlot mee overde tactische "fouten" van de wedstrijd. Mist ook geen enkele wedstrijd. Zoon heeft ook wel wat talent. Heeft vorig jaar mogen testen bij club brugge, zulte waregem en SV Roeselare.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Mijn vrouw en schoonfamilie zijn ook niet echt geïnteresseerd in auto's, al mag ik haar Punto wel aanpassen:D maar dat is dan vooral puur voor het gemak ( android radio erin, witte halogeen lampen ipv gele ).

Pff ik ken dat, heb zelf tot mijn 15de op hoog niveau gevoetbald, dan been gebroken, lager gaan voetballen omdat ik anders op kot moest ( geen zin in ) en uiteindelijk toen ik mijn debuut mocht maken in het eerste op mijn 17 de schoenen opgeborgen, ik had er genoeg van, heel m'n leven voetbal voetbal voetbal, ik was het kotsbeu en ik heb stille hoop dat mijn zoontje of dochter nooit gaan willen voetballen. Als ze het willen zal ik hen alle kansen geven uiteraard, maar ik hoop dat het ze geen zak boeit :D

Top! Zolang hij er maar plezier in heeft, dat is het belangrijkste:thumbsup:
 

leon-cupra

Forumguru
Op hoog niveau voetballen vraagt ook veel opoffering van heel het gezin. Zoon (wordt 9jaar) kon starten op elite-niveau bij SV Roeselare. Maar die verplaatsingen ... dan ben je een hele dag op baan voor een uurtje wedstrijd. En de tornooien zijn meestal ook niet bij de deur... we hebben nog een dochter met ook haar hobby's. Hadden daar geen zin in. Nu speelt hij op provinciaal niveau bij een club die elite-waardig is qua opleiding ... veel gemakkelijker voor het gezin.
Plezier heeft hij wel. Gaat enorm graag naar de trainingen. Mag k*tweer zijn, hij zal op het veld staan. Is enorm pissed wanneer trainingen afgelast zijn ,... leeft wel momenteel voor zijn voetbal. En als ouder is het ook wel plezant.

Buren hebben 3 jongens waarvan oudste (18j) tot vorig jaar bij Club Brugge gespeeld heeft, nu belofte Oostende, tweede zoon ook bij Club, daarna even gezakt en nu bij Oostende. Jongste is de minste en speelt provinciaal. Zij rijden privé gemiddeld 60.000km per jaar, puur voor het voetbal :fool:
 

Canon-Eye

Forumguru
Een van mijn zonen heeft in een heel ver verleden ook een tijdje gevoetbald. Wat voor nivo hij had kunnen halen zullen we nooit weten, want gelukkig koos hij na een jaarof 2 toch voor tafeltennis. Grootste voordelen: niet weersafhankelijk want binnen - én je staat altijd minstens 274,5 cm bij je tegenstander vandaan dus aanmerkelijk minder kans op blessures.
Ik vond het wel prima, ook al betekende het dat ik met 3 kinderen in verschillende teams extra vaak naar uitwedstrijden moest rijden (inplaats van bardiensten in het eigen clubhuis).
 

leon-cupra

Forumguru
Aan de andere kant, als je wat talent hebt in het voetbal, kan je zelfs op amateuristisch niveau er nog een mooie euro mee verdienen. Mijn zoon zijn vroegere trainer had zo bij de eerste ploeg zo een 150 per gewonnen wedstrijd. En dat was op zeer laag niveau. Als je op een deftig niveau speelt, kan je gemakkelijk een tweede extra loon verdienen met je hobby.
Zie dat nog niet bij tafeltennis of andere sporten gebeuren. Is ook de reden waarom ouders er nu zo fanatiek mee bezig zijn wanneer hun zoon wat talent heeft. :pardon:
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik ben vooral blij dat ze alledrie doorgeleerd hebben voor een echt vak, daar ook een behoorlijke boterham mee verdienen en zich er happy bij (lijken te) voelen. Om dat laatste gaat het uiteindelijk...

En dat 2 van de drie er zelfs een of meer Skoda's van kunnen rijden - waaronder sinds een ruime week ook een witte S3c - maakt het plaatje rond en brengt ons weer terug on topic...
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan