Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
@eriktv

Dat had ik beter ook gedaan inderdaad, want veel ken ik er ook niet van en nu zit ik me de problemen :D

Geen idee of mijne dat heeft, de achteruitkijkspiegel is wel zelfdimmend, maar de buitenste geen idee. Mijne is een Elegance.
 

JeSko

Forumguru
@Jee13

Zat inderdaad met parkerschroeven vast in een soort rubbertje achter de nummerplaathouder ( wel maar 2 schroefjes ipv 4 ), heb de houder eraf gehaald en daar de garage reclame afgehaald, wat nog niet simpel was aangezien dat een stuk solide plastic was dat bij op de plaathouder gelijmd was. Het is al beter zo maar ik ga toch eens kijken of ik geen eenvoudigere plaathouder zoals de uwe kan vinden, want nu steekt er een witte nikszeggende flap onder de nummerplaat door :D


20191231_155427-2016x1512.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Heb zo’n hele handige welke meebuigt met een kromming... ideaal en zonder reclame of onderflapje!

Ooit een aantal van een kameraad die in een garage werkte gehad.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Dat had niet netjes geweest vind ik, het plastic zou zelfs scheuren aangezien het al barste toen ik de schroef er weer in draaide :nono:

@HarrieSkoda

Dat is inderdaad handig ja!

@EdK

Wauw top! Ik denk idd dat ik ze daar ga bestellen, tof met die persoonlijke toets!:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Ik zoek mijn saaie lelijke uitlaat wat op te leuken met een sierstukje, maar ik vind niet echt wat, op eentje na. Maar past dit als ik er twee bestel? Aangezien de S2 een dubbel eindstukje heeft. Het zou moeten passen volgens de website, maar ik twijfel. Screenshot_20200110-191816.jpg
 

JeSko

Forumguru
@brepus13

Die vind ik eerlijk gezegd niet mooi, ik wil een zwarte, chroom of aluminium is net wat ik wil vermijden. Ik denk er zelfs aan om ze, als ik niks vind, te laten inkorten, zodat er niets lijkt te zitten, dat is beter dan hoe het nu is. Nu is het geen zicht, ze steken telkens mijn ogen uit.
 

mwhite

Forumguru
ik heb toen originele sierstukken op mijn S2 geplaatst.


img_20140316_103538-jpg.24517
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan