Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Zou beginnen met het wegdek te vlakken, als je nu wegrijd is je wagen alweer vies door die modderplas...

Have fun
 

JeSko

Forumguru
Zou beginnen met het wegdek te vlakken, als je nu wegrijd is je wagen alweer vies door die modderplas...

Have fun

Haha ik woon verschrikkelijk om een wagen netjes kwijt te raken, dit is een oeroude Belgische weg, dus is het zelfs voor de gemiddelde SUV een uitdaging om hier netjes te parkeren.

Ohja... En mijn huis heeft een garage met 4,75 meter diepte, de Skoda is 4,80 :banghead:

Dankjewel!
 

leon-cupra

Forumguru
Proficiat met de Superb !!
ja... En mijn huis heeft een garage met 4,75 meter diepte, de Skoda is 4,80 :banghead:

Dankjewel!
Toen wij onze woning bouwde, heb ik de garage voorzien op de grootte van een S-klasse :D
Familie lacht er nu nog mee maja je weet maar nooit ... :pardon:
Nu staat mijn MX5 in de garage, kan er twee achter elkaar zetten :deuk:
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Haha geniaal! Je kan nooit genoeg ruimte hebben zeg ik maar:thumbsup: mijn huis is niet zelf gezet, en best oud, dus ik had in mijn budget niet de keus van een grote garage jammer genoeg:arghh:
 

leon-cupra

Forumguru
Bij ons dient de garage ook deels als opbergruimte omdat we geen zolder hebben dus grote garage was wel nodig.
Tegenwoordig als je de nieuwbouwwoningen van projectontwikkelaars ziet ... :nono: een gewone wagen kan er net in, uitstappen is net mogelijk ... een nachtmerrie voor een autoliefhebber :nono:

Heb je eigenlijk nog plannen met de S2? Chipje?
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Eerste staan er andere zaken op de planning, zoals de dure beschadigde velgen bij laten werken of zelfs helemaal vervangen, chippen heb ik nog niet aan gedacht eigenlijk, al is 105 pk wel aan de lage kant voor zo'n grote bak, jij zou hem laten chippen? Tot hoeveel pk? Altijd leuk om weten :D
 

leon-cupra

Forumguru
@WhiteSuperB , vroeger een S2 140pk gehad, paar keer met een 1.6 gereden. Zeker chippen. Denk dat de 1.6 stage 1 tot 140pk gaat. Met 140pk zal jouw S2 veel vlotter rijden. Mijn S2 was gechipt tot 177pk. :rockon:
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

:pieker: klinkt interessant moet ik zeggen, en 140 pk is niet kwalijk op langere termijn voor het blok? Gisteren liet ik de SuperB eens echt goed gaan en dan merk je toch wel dat het echte aanzetten even duurt, puur door de grootte en het gewicht van die bak, het zou wel tof zijn moest die aanzet vlotter gaan, en wat kost dat chippen naar stage1 ongeveer?:greedy:
 

EdK

Forumguru
https://www.vagtechniek.nl/

Momenteel tot en met 31 oktober 30% korting.....

https://www.vagtechniek.nl/chiptuning/skoda/superb/3v/1.6+tdi+cr+120pk/

powered-by-vagtechniek-300.jpg


Standaard Stage 1
Vermogen
120pk 150pk
Koppel 250Nm 330Nm
Prijs
€ 449,- Nu € 315,- incl. BTW
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@EdK

315 euro is niet veel! Mijne is wel geen v3, maar de facelift van de vorige generatie, die zou dan van 105 naar 140 pk gaan, en van 250 nm naar 320, wel lekkere cijfers voor de prijs:thumbsup:
 

Highway

Forumguru
Mijn 1.8 tsi is ook gechipt bij VAG techniek, geen seconde spijt van gehad.

Betreffende dat de S2 te lang is voor je garage: desnoods de bumpers van de S2 verwijderen :tegek:
 

JeSko

Forumguru
@Highway


Haha bumper delete doen en dan gaan patseren tussen al die twin turbo lambo's in L.A. :maakmegek:

Neen serieus, ik ga het zeker overwegen hem te laten chippen, hij mist een beetje power momenteel:jaja:
 

Cordoba

Forumguru
Als je ergens anders op een goede plek een toilet kan plaatsen, misschien wel de goedkoopste oplossing, anders kijken of je de garage naar voren iets kunt verlengen, door bijvoorbeeld de garage deur zo'n 20 cm te verzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan