Mijn Octavia

kwillems

Forumguru
Gisteren opgehaald, een Octavia Elegance Business van januari 2015. Inmiddels mijn 4e Octavia en tot dusver de mooiste. Volledig lederen bekleding, Park Pilot, xenon, achteruitrijcamera en een Canton-geluidssysteem.

IMG_4373.jpg IMG_4374.jpg

Laatst bewerkt:

Duijzer

Donateur
Gefeliciteerd! Mooie auto! (ik kan moeilijk anders zeggen als je hetzelfde model, dezelfde kleur, en dezelfde wielen hebt :) )

kwillems

Forumguru
Gefeliciteerd! Mooie auto! (ik kan moeilijk anders zeggen als je hetzelfde model, dezelfde kleur, en dezelfde wielen hebt :) )
Het enige waar ik over twijfel is de kleur van onder andere die 'zilverkleurige' deurlijsten in het interieur en de plaat bij de versnellingshendel. Ik denk dat pianozwart daar mooier is.

Laatst bewerkt:

Duijzer

Donateur
Het enige waar ik over twijfel is de kleur van onder andere die 'zilverkleurige' deurlijsten in het interieur en de plaat bij de versnellingshendel. Ik denk dat pianozwart daar mooier is.
Ja, van binnen is een RS wel heel anders. Deurlijsten zijn carbonplastic, stoelen zijn zwart/rood met alcantara. Licht interieur geeft een ruimtelijk idee, maar het is wel wat besmettelijker.

kwillems

Forumguru
Ja, van binnen is een RS wel heel anders. Deurlijsten zijn carbonplastic, stoelen zijn zwart/rood met alcantara. Licht interieur geeft een ruimtelijk idee, maar het is wel wat besmettelijker.
In ieder geval verwacht ik zelden of nooit een spijkerbroekdragende passagier in de auto te hebben. De kinderen zijn de deur al uit en zelf heb ik geeneens een spijkerbroek.
Ik vind het lichte interieur een soort 'premium' gevoel geven. Het voelt heel aangenaam, zeg maar.

Laatst bewerkt:

Jordlusk

Actief lid
Mooie auto ik bezit ook een élégance business alleen in racing blue.
Maar idd ik denk dat een andere kleur midden console beter op zijn plaats was geweest.
Zelf ben ik er niet snel van van maar panelen met houtlook zou beter staan bij uw interieur zelf heb ik dat ook in mijn Octavia.

Bijlagen

• 50B659AC-75B0-4534-8B3C-D79DA56DC7ED.jpeg
    50B659AC-75B0-4534-8B3C-D79DA56DC7ED.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan