Het enige waar ik over twijfel is de kleur van onder andere die 'zilverkleurige' deurlijsten in het interieur en de plaat bij de versnellingshendel. Ik denk dat pianozwart daar mooier is.Gefeliciteerd! Mooie auto! (ik kan moeilijk anders zeggen als je hetzelfde model, dezelfde kleur, en dezelfde wielen hebt)
Ja, van binnen is een RS wel heel anders. Deurlijsten zijn carbonplastic, stoelen zijn zwart/rood met alcantara. Licht interieur geeft een ruimtelijk idee, maar het is wel wat besmettelijker.Het enige waar ik over twijfel is de kleur van onder andere die 'zilverkleurige' deurlijsten in het interieur en de plaat bij de versnellingshendel. Ik denk dat pianozwart daar mooier is.
In ieder geval verwacht ik zelden of nooit een spijkerbroekdragende passagier in de auto te hebben. De kinderen zijn de deur al uit en zelf heb ik geeneens een spijkerbroek.Ja, van binnen is een RS wel heel anders. Deurlijsten zijn carbonplastic, stoelen zijn zwart/rood met alcantara. Licht interieur geeft een ruimtelijk idee, maar het is wel wat besmettelijker.