het is de amundsen nav. ik weet niet of er verschillende types in zijn. maar het doet erg zen best wel!! wat een bass weergave, niet normaal. ik ken gasten met een sub in de koffer die ik naar huis speel, zonder zever!! vrienden van me stonden echt verbaasd te kijken. "dat is toch geen standaard installatie" vragen ze dan :-) ik ben nu zelf geen johnny of zo, maar vind het wel eens fijn om een goeie track af te spelen tegen een fijn volume.
verder heb ik een sdhc memory card gaan halen, en daar gewoon al men muziek opgezet. zo simpel, wordt erg snel geladen en je kan geen uren, geen dagen, maar weken muziek meenemen zonder cd's te switchen. de cd speler gebruik ik nu enkel voor de navigatie.
deze werkt ook heel fijn vindt ik, met een duidelijk 3d aanzicht. hij is wel wat trager in het berekenen van een route dan een tomtom of zo. maar das niet echt enorm storend. eens berekend werkt ie vlot en snel.
ben erg blij dat ik de amundsen erbij heb genomen, niet enkel om van die ergerlijke zuignap en kabel van af te zijn van de tomtom, maar het interieur wordt er ook wel een stuk mooier op. ziet er plots zoveel chiquer uit.
zalige auto althans!