Mijn Octavia (of eigenlijk die van mijn baas)

Octavia&Eos

Actief lid
Al in een andere gedeelte van het forum voorgesteld, maar hier ook topic aanmaken. In december kreeg ik van mijn werkgever te horen dat ik naar een andere auto mocht gaan kijken. Ik reed toen in 2014 Octavia greenline business die ik had overgenomen van een (vertrokken) collega. Het bedrijf waar ik voor werk heeft (bijna) alle auto's in eigendom. En de "oude" was al met een jaar lease verlengd.

Kreeg de mededeling kijk maar waar iets staat naar je zin en ga maar bellen. Zo kwam ik bij de dealer in Zoetermeer terecht en heb daar een Skoda Octavia sports business besteld (voorraad) en op oude jaars dag opgehaald. Auto moest in 2019 betaald worden van mijn werkgever.

Inmiddels staat er 22.000 km op de teller en elke dag een genot om in te rijden. Vooral die dsg is erg fijn en na een tijdje spelen met de stoelen is de zitpositie ook top. Auto was al rijk uitgerust door de dealer met de opties die ik wilde: climate, open panoramadakje, automaat, getinte ramen, digitaal instrumentarium. Wat ik vooral heel mooi vind is de zwarte hemel dit geeft een soort premium gevoel.

Ziaks gezegd is het een auto van de zaak dus heel veel mag ik er niet aan veranderen. Zou hem zelf wel 3cm lager willen hebben. Heb wel gevraagd om een chiptuning, maar dit mag niet ivm de fabrieksgarantie.

Daarnaast staat er sinds een week een UP! voor mijn vrouw op de oprit ipv de EOS.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200621_140335_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20200621_140335_com.android.gallery3d.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 69
Bovenaan Onderaan