Mijn Octavia III Hatchback - Badnews

Badnews

Senior Member
Even kort voorstellen, ik ben Rob, 40 jaren jong en woon in Almere en werk als System Architect in Zeist.

Na 5 lange maanden was het dan eindelijk zover, mijn auto kon afgehaald worden op 5 november 2013:
Zwarte Hatchback Octavia 3 Elegance Businessline 1.6TDI DSG. Alleen met extra opties: reserverwiel en achterruitewisser (en een kale kont).

Ondertussen heb ik er 5 dagen in rond gereden, en was is het heerlijk. De DSG rijdt heel soepel, de 1.6 kan zeer goed meekomen in het verkeer en de rest, gewoon puur genieten.

Ik heb nog geen tijd gehad met mooie fotos maken, maar even snel een paar genomen bij de zwemles van mijn zoontje.

Bij de eerste foto zit de auto onder de dauw, maar dit was de eerste keer dat ik mijn auto in het licht gezien heb. Vandaar de doffe zwarte kleur bij de eerste foto.

foto-1.jpg foto-4.jpg
foto-3b.JPG foto-5.jpg foto-7.jpg foto-6.jpg

Laatst bewerkt:

turboturbo

Forumguru
Hij roest al! :tegek:
/geintje

Mooie wagen. Ik vind die foto met dat dauw best mooi. Je kunt meestal mooie foto's schieten als je wagen in het dauw staat!

ertromp

Forumguru
Mooie auto! En altijd leuk foto's al is het met dauw.
Ik vind het super mooi zo'n hatchback :thumbsup::thumbsup:

Thorgal

Forumguru
Fijn dat het voor jou ook nog goed is gekomen
Met de dauw is het een heel mooi effect, beter dan een pak sneeuw

Pendragon

Donateur
Mooie auto Badnews en welkom hier. Leuk, weer iemand uit Almere. We kunnen wel eigen meetings organiseren :)

Badnews

Senior Member
Hee, ik woon op 5 minuten lopen van de oostvaarderplassen, een van de mooiste plekjes van nederland (helaas nu door iedereen ontdekt)
(En ja, ik weet dat het officieel lelystad is, maar toch)

Blackokkie2

Forumguru
Nou de boulevard in het pittoreske Almere-haven is bij zomerdag ook leuk hoor, terrasjes, restaurants, bootjes, mooie vrouwen, gratis parkeren.

Bovenaan Onderaan