Mijn Octavia 2 in the "Summermode" of "Wortherseemode"

Hendrik5E

Senior Member
Eindelijk de zon is er weer!! De temperatuur is weer redelijk normaal dus de wintersloffen kunnen eronder vandaan!!
Heb gisteren mijn Octavia in de Summermode :cool: gedaan! Smoelt :tongue: veel beter alleen woensdag nog ff verder laten zakken.....
Octavia 2a.jpg Octavia 1a.jpg Octavia 3a.jpg Octavia 4a.jpg

hemi24

Forumguru
Net zo irritant dicht bij elkaar gemonteerd als de dagrij-leds op de nieuwe Renault clio. Ik dacht dat ze volgens Europese voorschriften niet meer als 40cm van de buitenkant mochten worden gemonteerd...

s-line

Forumguru
Leuk,maar wat voor velgen zijn het nu en wat voor maat? Alleen jammer van de ledjes!!!
Vrg.

Hendrik5E

Senior Member
Heb die ledjes niet eens aangesloten....vond t niet zoveel aan. Wilde een embleemloze grill en deze kwam ervoor in aanmerking. Wil mettertijd een andere monteren of de ledjes verwijderen...
De wielen zijn gepolijste imi BBS Le Mans in de maat 8x18 voor met 225/40/18 en 9x18 achter met 245/35/18.

Hendrik5E

Senior Member
Heb t geprobeerd met een ander setje maar het reed niet lekker vwb de sporing. Het pastte net, met een getrokken 215 band, en stond erg dik maar vond het rijgedrag belangrijker....
Misschien dat ik woensdag nog 5mm spacers probeer op de vooras om te kijken hoe dat staat. Was het achter ook van plan met een 10mm maar dat is onnodig. Als ik nu in mijn buitenspiegel kijk, zie ik de velg!

Nog ff wat lager draaien rondom en t is, voor mij, perfect! (Ik zeg er maar bij; voor mij....)

eddiea

Forumguru
Die is aardig opgeknapt:xyxthumbs:
Kan je die leds niet zwart spuiten? Dit is wel een btje jammer aan het geheel vind ik persoonlijk.

@s-line tot wanneer gaan ze? Ik ga vrijdag richting Wörthersee

Hendrik5E

Senior Member
Ja, dat is ook een optie, ze zwart spuiten.....Jammer dat je niet gaat S!! Eddiea; ga je op vrijdag? De 2e neem ik aan? Ik vertrek zelf de woensdagavond de 8e en ga zaterdagochtend de 11e weer terug. Jullie gaan de 27ste ook?

Hendrik5E

Senior Member
Ff een andere vraag; is mijn antenne eraf te halen?! Heb namelijk een andere spriet gekocht maar krijg de oude er met geen mogelijkheid af!

Hetzer

Forumguru
We hebben het hier over de auto van Hendrik12, gaarne ontopic blijven, alvast bedankt ;)

overige off-topic heb ik verwijderd

Bovenaan Onderaan