Mijn O3, en ik ben erg blij!

Eindelijk is mijn O3 afgeleverd. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan met offertes, bestellen en afleveren maar wat ben ik er blij mee! Fantastische auto. Tuurlijk vind men bij elke auto wel wat en ik ook bij deze maar dat is zo minimaal.....
Dit is mijn mooiste auto tot nu toe is.

Auto is o.a. voorzien van achteraf zwart leder voorzien van Diamond stitch, stoel en achterbank verwarming en zilverkleurig stiksel, Columbus navigatie, DAB tuner en Xenon. Het dak heb ik met laten wrappen in hoogglans zwart, remklauwen zijn rood gemaakt als service door de dealer.
Interieur foto's zal ik zsm posten.

20150122.jpg 102950.jpg

Antera

Donateur
Hele mooie auto gefeliciteerd met de aankoop. Een ding valt me wel op. Je hebt volgens mij verlagingsveren aangezien de voorkant mooi laag staat maar aan de achterzijde lijkt hij toch hoog te staan of is de foto vertekend?

peterrapid

Forumguru
Proficiat heel mooi maar enkel dat kleur hé, had beter groen genomen en dak misschien in het rood ? :deuk: Is bijna een broertje voor ons Betsy ...

Dank jullie wel voor de positieve reacties!
@ Antera: Auto staat inderdaad iets voorover. Dat viel mij ook op toen de auto afgeleverd werd. Volgens de dealer is auto rondom voorzien van de zelfde veren..... ik vind dit persoonlijk wel mooi staan.
Foto's interieur maak ik zsm.

Bovenaan Onderaan