Mijn nieuwe superb

Hallo ,
ik heb hier eerst wat info opgenomen en heb dan in januari men superb besteld , ik heb hem nu van begin mei en ben zeer content :yeah:
bij deze stel ik hem jullie voor de configuratie van de wagen is hetvolgende

Superb Combi ( elegance ) CRTDI 2.0L - 140 PK DSG 4x4
- Candy White
-Emory Alcantara / Leder - Onyx
-Pack elegance Columbus : tapijten
Buiten en achterruitkijkspiegels met aut dimfunctie
Verwarmde voor en achterzetels
Manueel bediende zonneschermen aan de zijruiten
Navigatiesysteem Columbus
Parking Assistance System
Bluetooth & Multi. funct stuur ( radio + tel )

-Afneembare trekhaak
-Afwezigheid motorkenteken
-Alarm met sleepdetectie ( volumetrisch , perimetrisch , sleepdetectie )
-Bijstand verwarming
-Cargo platform
-Elektrische achterklep
-Mirage afwerking
-18" Luxon
-MDI
-Multi funct. stuur ( 3-spakig radio +tele+DSG )
-Soundsysteem 10 LS
-Verduisterde ruiten achteraan
-Kessy
-Verwarmde voorruitsproeiers

diffusor achteraan hebben we zelf ( waarvoor dank aan men maat Mark ) gespoten en geplaatst net zoals de frontspoiler , de stand , dagrijlicht en mistlicht en de nummerplaatverlichting heb ik ook al led gestoken
hierbij enkele foto's

skoda 030.jpg skoda 032.jpg skoda 034.jpg skoda 046.jpg skoda 066.jpg

MarcoO2

Forumguru
Toen ik begon te lezen dacht ik "dat zal er goed uitzien!". Toen kwam ik bij de foto's en inderdaad, het ziet er goed uit! :D Mooie bak!

Kensel

Forumguru
Zoals MarcoO2 ook al aangaf.. De beschrijving warmt je al goed op en wanneer je dan de tekst en foto's samenvoegt heb je letterlijk een WOW! moment!

Wielen zijn inderdaad 18" , maar ik denk er wel aan om er mss 19" ( velg met iets meer zwart ) onder te leggen tegen volgende zomer

sitechris

Donateur
Persoonlijk vind ik zwart niet zo mooi ogen bij de Superb, maar als je toch voor zwart gaat, dan zou ik vergelijkbare velgen nemen als je nu hebt (alleen dan 19 inch). Met dunne spaken dus.

___JC___

Forumguru
Het contrast is wel heftig zo wit en zo zwart. Ik denk trouwens dat de auto groter lijkt door de kleur en dus lijken de velgen iets kleiner. En het was al geen kleintje.. :)

Bovenaan Onderaan