Mijn nieuwe Skoda Octavia II

Hallo,

Zoals eerder eengegeven in het even voorstellen onderdeel van het foum zou ik mijn nieuw bestelde auto even hier posten.

Ik heb de volgende auto besteld:

Skoda Octavia II 2.0 TDI DRF 103kw Elegance Business Edition Combi
Lak: Brillian Silver Metalic Lak
Bekleding: Shadow Onyx Interieur
Opties:
- Verwarmbare Voorstoelen
- Mobile Device Interface
- Bluetooth Carkit
- Extra donkere achterportierramen en achterruit
- ESP met sperdifferentieel en motorslipregeling
- Netafscheiding achter de achterbank.

Ik heb van de lease maatschappij gehoord dat ze als verwachte leverdatum ongeveer 25 juni aanhouden.

Ik kan niet wachten tot ik hem heb, dan zal ik zeker een rijimpressie geven en wat foto's van de nieuwe bolide plaatsen.

Grz,

Stefan
 

mmarechal

Actief lid
:worshippy: dat is een mooie configuratie! Nu rest nog even het lange wachten, maar dat zal zeker de moeite waard zijn!
 
Stefan,

Ziet eruit als een mooie wagen. Ga je heel veel plezier mee hebben.
Sterkte met het lange wachten.

Gr Andre
 

cvegreen

Forumguru
Nu begint het lange wachten en aftellen voor jou . Het ziet er naar uit dat je een heel mooie auto hebt kunnen configureren . Leuk budget gekregen om mee te shoppen blijkbaar , zoveel te beter voor u he , altijd leuk om met een aangeklede wagen rond te kunnen rijden .
 
Zoals jullie zien heb ik mijn auto en hele tijd geleden besteld, maar ik heb hem nog steeds niet.

Als eerste had ik mijn auto nog even een klein beetje op laten schuiven omdat ik graag een Common Rail diesel motor wilde in plaats van de pompverstuiver. Dat was geen enkel probleem.

Nu hadden ze verwacht dat ik mijn auto net voor de fabrieksvakantie zou krijgen, dus voor het einde van deze maand.

Heb ik net contact gehad met de dealer, kijken die in het systeem, grote verrassing. Hij wodt pas in week 33 geproduceerd en levering zal waarschijnlijk pas plaats vinden in week 35.

Het wordt nog lang wachten....:407:

Kreeg trouwens mooi door dat er een wijziging in het lease regelement plaats heeft gevonden per 1 juli jl. Sinds die datum worden alle nieuwe lease auto's die besteld worden na die datum standaard voorzien van winterbanden.

Ik even mailen met Facility, omdat mijn levering pas na die datum is maar mijn bestelling voor die datum. Geven ze me uiteindelijk ook netjes winterbanden zonder dat het mezelf een extra bijdrage gaat kosten.
 
Bovenaan Onderaan