Mijn nieuwe Skoda Octavia Combi Greenline Business Edition

rtwee

Senior Member
Vorige week zaterdag was het zover en kon ik (eindelijk na bijna 24 weken) mijn Octavia Combi halen. Na een aantal weken in een Yeti te hebben gereden als voorloop auto was ik er wel aan toe. De Yeti is een stoere bak van voren, maar van achteren een Fiat Panda. No offense, maar een kinderwagen erin en het ding zit propvol!

Ok, dan mijn nieuwe Octavia. Heb er aardig wat dingen op laten zetten;

- Octavia Combi Greenline Business
- Kleur wit
- Dakspoiler
- Sport inleg dorpels
- Stoelverwarming
- ESP
- Achterruitbediening achter
- Getint glas achter
- Directset MAK Invida Ice Black 16
- Bluetooth telefoonvoorbereiding

Al met al hoor je me niet klagen! Vind het echt een SUPER auto! Ik kom van een 307 en dat was een regelrechte rampbak!

Foto's (klik voor grotere versie):

Ik zal binnenkort nog eens andere foto's maken.

Ik wil nog wel de type aanduiding en het GreenLine logo achter eraf halen. Zit te denken om dit te doen met een visdraadje er achterlangs. Of heeft iemand andere tips?

corsaar

Senior Member
toe. De Yeti is een stoere bak van voren, maar van achteren een Fiat Panda. GreenLine logo achter eraf halen. Zit te denken om dit te doen met een visdraadje er achterlangs. Of heeft iemand andere tips?

Nou lekker hoor een Fiat Panda dank je.

Mooie auto de octavia succes ermee.
Visdraadje en heet water is het advies.

EdK

Forumguru
De fönh van je vrouw en een visdraadje gaat ook en kun je je handen ook niet verbranden met dat hete water !

EdK

Forumguru
Ik bedoel dat niet lullig want de Yeti was verder een prima wagen! Die ik te leen had had volgens mij alle opties.

Met dat excuus ben je al te laat !
Je hebt menig Yeti eigenaar al in je derde bericht flink gekrenkt !:1884::winkie:

rtwee

Senior Member
Met dat excuus ben je al te laat !
Je hebt menig Yeti eigenaar al in je derde bericht flink gekrenkt !:1884::winkie:

Tja, gelukkig mogen we allen een mening hebben.. :-). En eerlijk is eerlijk; veel ruimte heb je achterin niet! Heb er met Skoda NL ook al over gesproken dat de Yeti genomineerd was als gezinsauto. Kan er heel ver in meegaan, maar niet dat hij veel ruimte heeft. Sorry, just my 2 cents! Was voor mij de reden om voor de Octavia te gaan, mijn keuze ging wel degelijk tussen deze 2 wagens.

corsaar

Senior Member
En eerlijk is eerlijk; veel ruimte heb je achterin niet! dat de Yeti genomineerd was als gezinsauto.

Van mij had de Yeti ook wel 20 cm langer mogen zijn.
Misschien komt er nog wel eens een xl net als bij de nissan Qashqai

De Stip

Forumguru
Kun je een foto plaatsen van de achterzijde van je auto? Ik ben erg geinteresseerd in details van de spoiler. Zelf wil ik die evt ook nog meebestellen op m'n nieuwe O2

rtwee

Senior Member
[MODERATORBREAK]Let aub op het quoten en vooral het onnodig quoten. Een voorgaande post in z'n geheel quoten is nl niet nodig. Bedankt![/MODERATORBREAK]

U vraagt wij draaien.. :)

Ik vind de spoiler persoonlijk hem 'af' maken. Met de zwart/grijze velgen en de spoiler heeft hij een sportief uiterlijk.

Klik voor grotere versies.

rouwehand

Senior Member
Mooie Combi rtwee!
Ik heb een oplossing gevonden voor jouw eerste stelling m.b.t. de Fiat Panda.
Zelf rij ik in een nieuwe Octavia Combi-wit en mijn vrouw in een nieuwe Fiat Panda-wit.

Staat erg goed twee auto's in het wit op de oprit :laugh:

Veel rijplezier, ik ben nog steeds in de feeststemming :super:

rtwee

Senior Member
[MODERATORBREAK]Let aub op het quoten en vooral het onnodig quoten. Een voorgaande post in z'n geheel quoten is nl niet nodig. Bedankt![/MODERATORBREAK]

Het is de standaard Skoda spoiler. Dus in de optielijst

Bovenaan Onderaan