Mijn nieuwe Kodiaq4x4 DSG 140KW

DSC01419 - kopie.JPG

Dit is mijn nieuwe Kodiaq 4x4 DSG 140KW gekocht in Tsjechië omdat ik daar ook woon. Hiervoor een superb combi gehad en 4 jaar naar volle tevredenheid gereden. Daarna eerst een Mercedes V klasse maar die viel toch tegen vooral de achterwiel aandrijving is hier met de winters en de heuvels erg tegen gevallen en na 1 jaar maar verkocht. Heb er nu met de kodiaq 7000 km opzitten en vind het een hele fijne auto. Was een demo van skoda fabriek dus bomvol met alle opties. Hier in Tsjechië geen regeltjes van bijtelling of BPM dus een stuk voordeliger in aanschaf.

Laatst bewerkt door een moderator:

eriktv

Forumguru
Aan het kenteken is ook te zien dat dit een demo is geweest, op de foto de demo die wij als sneak preview (begin januari 2017) mee hadden, zit in dezelfde 3SZ 9*** - reeks :)

4FF27941-55A6-4323-9974-1FE5FF3A7022.jpeg

Veel plezier met deze heerlijke auto!!

Aan het kenteken is ook te zien dat dit een demo is geweest, op de foto de demo die wij als sneak preview (begin januari 2017) mee hadden, zit in dezelfde 3SZ 9*** - reeks :)

Bekijk bijlage 65562

Veel plezier met deze heerlijke auto!!
Ben er ook erg blij mee zeker waar wij wonen. Moet al een flinke heuvel op om thuis te komen en in de wintertijd met 4x4 is het een makkie. Ook erg stil ten opzichte van mijn vorige auto (mercedes V klasse) en veel zuiniger.

Bovenaan Onderaan