Mijn nieuwe bolide sinds 2 weken

ManeBrane

Forumguru
Welkom en ik zie hetzelfde kabeltje wat ik altijd op de bijrijdersstoel heb liggen of soms on de pook gedraaid. :jaja:

Spoetnik

Forumguru
Welkom mooie wagen!

Zie dat bij jouw de Life Hammer ook een eigen leven gaat lijden. Die plek in de deur vind ik nog niet zo super. Blijft niet veel ruimte over in het vak van de deur.

DannyG

Forumguru
Hoi,

Inderdaad mooi :thumbsup:. Is de kleur Candy White, Moon White of Laser White? Tegen de eerste week van mei verwacht de onze en met ongeveer dezelfde opties als de jouwe :jaja:.
Veel aangename en veilige kilometers gewenst.

Groetjes

Danny

Moon White.
alle mogelijke opties zitten er op behalve elektrische achterklep : ging te traag naar mijn zin.
dubbele bodem is zeer leuk : alles zit strak weg.
Canton audio geeft deftig geluid.
Stuur had dikker gemogen en zetels mochten ook meer ondersteuning hebben (kom uit BMW 320 d M uitvoering)
ik heb ook nog moeite met weinig koppel onderaan na jaren diesel; als je hem in toeren jaagt dan wel leuk maar dorstig ...
en aan jouw handtekening te zien zouden we goed accorderen : ook mtb'er en toerist (2 000 km dit jaar al; meer dan met de RS)
Ik denk dat je hem vroeger zal hebben want bij skoda zijn ze nogal breed in verwachte datum maar meestal rapper : ik duim mee voor u !
nog even doorbijten Danny

DannyG

Forumguru
@trixieboy: Ik doelde eigenlijk niet op jouw witte auto (omdat ik die niet op foto heb gezien :D. Ik had het eerder op de auto van @CheapTelephone. Toch leuk om ook jouw config te lezen.
En jawel ... ik doe iedere dag 50km woon-werk verkeer met de fiets. Dan ben ik aanzienlijk sneller dan ik het met de auto doe, het is beter voor de gezondheid, conditie, weerstand enz. Op die manier kunnen we dan één maal per jaar met de fiets op de auto naar de Alpen om daar dan weer te gaan fietsen (met MTB of racefiets ... waar we maar zin in hebben ;)).

Doei,

Danny

Gefeliciteerd met je Skoda!! Zo te zien heb je ook het Dynamic pakket? Afgeplat stuur moeten bijbestellen of was deze onderdeel van het pakket? Of heb ik een bril nodig en heb je geen afgeplat stuur?

Bovenaan Onderaan