Mijn nieuwe aanwinst.

duiveltje

Forumguru
Ja ja,

Het is zover.. vandaag er op uit geweest om te kijken naar een mooie superb.
Rondje gereden, uitgelezen met vagcom (geen foutmeldingen geen rare dingen) en tevreden de auto teruggezet bij de garage.
Toen het grote moment.... praten met de verkoopadviseur... en uiteindelijk voor een mooie prijs een mooie superb rijker :)

Hij komt uit 2012, met 124xxx op de teller...

even een greep uit de opties e.d. ben alleen niet overal bekend mee maargoed ... vragen staat vrij :)

- radio cd wisselaar
- airco
- bc
- cv
- cruise controll
- elec ramen voor en achter
- half leder half stoffen bekleding
- leder stuurwiel
- nagigatie
- stoelverwarming
- volledig elec stoelen voor
- zelf dimmende binnenspiegel en zijspiegels tevens ook inklapbaar
- elec achterklep.
- regensensor
- abs en asr
- automatisch inschakelende verlichting
- bi xenon
- banden controle systeem
- sportonderstel
- koplamp sproeiers. (hoe werkt dit??)

vast nog wel een aantal zaken maar dit is leuk genoeg..

Aanstaande zaterdag ophalen.. hij krijgt nog een grote beurt.. nieuwe apk.. poetsbeurd :)

Nou natuurlijk nog plaatje bij het praatje IMG-20150606-WA0001.jpg IMG-20150606-WA0002.jpg IMG-20150606-WA0003.jpg skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-002--95359248-Medium.jpg skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-003--95359251-Medium.jpg skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-004--95359255-Medium.jpg skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-006--95359262-Medium.jpg skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-009--95359287-Medium.jpg skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-010--95359291-Medium.jpg

CDK

Forumguru
Hartelijk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ik hoop dat de interieur foto's minstens zoveel vertekenen als dat dat bij mijn bruine interieur het geval is ;) Zoals het er op de foto uit lijkt te zien kan ik dat niet mooi vinden, maar dat geld ook voor de foto's van mijn eigen interieur, vertekend heel erg :bloos:

Octavia32

Forumguru
Mooie auto, dit is trouwens een elegance buisness line uitvoering.

Koplampsproeiers gaan aan als je de hendel voor de ruitensproeiers vasthoudt naar achteren.

Check verder even of je navigatie up to date is en of ze bij leaseplan zonodig even een navi update willen doen.
Want de amundsen+ is nogal lastig te updaten op de goedkope manier.

Je zult hier veel plezier aan beleven dit is een hele fijne auto met mooie opties.
Ook andere opties die nog verborgen zijn in het systeem.

duiveltje

Forumguru
De foto's van het interieur :) tja je moet er van houden :) ze zullen vast wat verkleurd zijn.. als hij binnen is zal ik nieuwe foto's maken :)

elegance ... uitvoering mondje vol haha..
Hoe kun je zien of je navi up 2 date is?

de koplampsproeiers... dus je moet gewoon je ruiten sproeien en dan gaan je koplampen automatisch mee?

• Leuk
Waarderingen: CDK

Noord26

Forumguru
Mooie auto, dit is trouwens een elegance buisness line uitvoering.

Koplampsproeiers gaan aan als je de hendel voor de ruitensproeiers vasthoudt naar achteren.

Check verder even of je navigatie up to date is en of ze bij leaseplan zonodig even een navi update willen doen.
Want de amundsen+ is nogal lastig te updaten op de goedkope manier.

Je zult hier veel plezier aan beleven dit is een hele fijne auto met mooie opties.
Ook andere opties die nog verborgen zijn in het systeem.

Volledig uitrusting van een EBL inderdaad. Op een Columbus na. Want die toch echt standaard op een EBL, of zit ik er nu naast? En ook schrome strips onderaan de deuren zou standaard moeten zijn op een EBL? Als ik hem langs onze bolide plaats die zo in de boekjes staat in ieder geval.

@duiveltje Mooie kar! De koplampsproeiers doen idd automatisch mee. Elke eerste keer dat je de voorruit wist binnen een bepaald tijd en elke (5 of 6 maal, even vergeten) mee als je vooruit regelmatig wist tijdens een ritje.

duiveltje

Forumguru
ok.. k wiste namelijk de ruit maar er gebeurde niets... wiste 3 x.. eventjes.. 2 seconden.. maar even langer doen denk ik volgende x..

wat is Columbus ? :tongue:

mwhite

Forumguru
mooie wagen ik heb zelfde optie alleen geen leer, elektrische en verwaming in de stoelen.
koplampsproeiers gaan mee wanneer xenon brand.

Taffy

Forumguru
Mooie auto hoor :thumbsup: , geweldige kleur ;)
En ik vind interieur eigenlijk wel mooi, apart inderdaad maar op n positieve manier..
Ga je veel plezier aan beleven. En kom maar met je foto's en evt vragen, genoeg liefhebbers hier.

Blackokkie2

Forumguru
columbus...

upload_2015-6-6_22-40-14.jpeg

amundsen+...

img_5261.jpg

Cordoba

Forumguru
:cheer:Lijkt me een duivels-prettige-ride.

Toen het grote moment.... praten met de verkoopadviseur...
Alleen ik zou zeggen, het grote moment is de proefrit, als dat niet goed gaat, dan wil je 'm zelfs niet voor niets.

Frenk21

Forumguru
@duiveltje , mooie auto, het interieur moet je inderdaad van houden. Is het de 1.6 tdi?
Ik denk echter niet dat het een Elegance businessline is. Misschien eerder een zgn. Tour model.
Ik mis nml een aantal opties die op de ebl standaard zitten zoals columbus(zoals al vermeld), chromen strips, volledig leer en vast nig wat meer

Bovenaan Onderaan