Mijn nieuwe aankoop

Hallo allemaal!

Eergisteren toch de keuze gemaakt voor de kamiq, heel lang over getwijfeld. tevreden naar huis gegaan, eerste nacht gewoon lekker geslapen. De afgelopen nacht toch wakker gelegen of ik niet voor een grotere auto had moeten gaan. Het is sowieso veel geld om te betalen maar toch. Heeft nog iemand dit gevoel gehad?
 

Tees

Donateur
Ik mag toch aannemen dat je proefgereden hebt, de bagageruimte bekeken hebt en evt wat spullen erin gepast? Misschien kom je uit een andere auto en weet je hoeveel je nodig hebt aan ruimte?

Maar om je vraag te beantwoorden: nee, dat heb ik nooit gedacht. Ik heb eerst een Fabia 1 combi gehad en nu een Octavia 2 combi. Allebei en zeker de Octavia bepaald geen kleine auto's, eigenlijk ga je ze niet heel veel ruimer vinden op de markt :deuk:
 

leon-cupra

Forumguru
Je hebt gewoon eeuwige twijfelaars. Wss is TS zo eentje. Niets verkeerd mee. Heb hier thuis ook zo een twijfelaar. Soms lastig.
 

fanSkoda-VW

Donateur
Zoals jullie ergens anders (https://www.skodaforum.nl/forum/i/is-dit-een-goede-keuze.47133/page-6#post-1029568) hebben kunnen lezen ben ik na 7 maanden afscheid aan het nemen van een gloednieuwe Hyundai Bayon.
Twijfelaar? Zacht uitgedrukt, eerder nu heftige chronische buikpijn, binnenkort de aflevering.
Natuurlijk ook de centjes, maar vooral: doe ik wel goede keuze?
O jeeeee, dit is een 2-handsje en nog import ook nog. Lig ik er wakker van, nou nee, maar slaap zeker slechter ondanks dat ik af en toe toegeef aan zo'n mmmmm pilleke.
Dit keer wel? En zo ja waarom nu wel? Pffffffffffffffffffff

Kijk, ik realiseer dat het voor mij deels luxe zorgen zijn die ik zelf op heb gezocht.
Het is een privé auto maar het zijn soms m'n vervangende voetjes, af en toe.
Dus passend én betrouwbaar is meer dan gewoon van belang.

Nou ja, ik zal het wel zien.

grtsss & sterkte
 

EdK

Forumguru
Tsja @fanSkoda nog efkes doorbijten , komt goed !
Zelf in mindere mate ook gehad met de koop van de motorfiets.... moet ik het wel doen of toch niet.
Nadat ik koopcontract had getekend , had ik zoiets van doe ik er wel goed aan of toch niet...
Wel ik heb er nog geen meter op gereden en met ophalen reed ik in de wagen en me neef op me motorfiets.
Dit kwam omdat ik weer eens door me rug was gegaan enkele dagen er voor.
En dit gaat de goede kant op, maar gister ondanks het kriebelen toch maar gaan poetsen ipv de gok te nemen dat de rug het wel aankon...
Dus nog maar weekje de boel ontzien en volgende week me eigen eerste rit maken....
 

fanSkoda-VW

Donateur
@EdK dank je wel voor de ondersteunende woorden. Ik kluif mijn nagels op, nu richting elleboog .
Maar ik wens je ook alle goeds, veel sterkte en zeeeeeeeer binnenkort een mooie rit toe.
Want een mooie motor ophalen en er zelf niet op kunnen rijden hoe erg kan je het bedenken. Maar je hebt nu wel tijd voor RTFM toch? Elk nadeel heeft....

Grtsss
 

EdK

Forumguru
Want een mooie motor ophalen en er zelf niet op kunnen rijden hoe erg kan je het bedenken. Maar je hebt nu wel tijd voor RTFM toch? Elk nadeel heeft....
Ja zijn voordeel

Maar als je je nagels al tot je ellebogen op kluift dan ken je zo niet meer rijden hoor !!
Mot die eerst weer aangepast worden op dat handicap...

EN tsja het was erg dubbel om een ander de eerste rit te zien maken.... :banghead:
 
Bovenaan Onderaan