Mijn Go'tje staat bij de dealer

Je vergeet te zeggen dat ik de Move & Go al helemaal voor je gefixed heb, en de radio heb ingesteld haha :)
Inderdaad, na prima hulp van mijn vriend m.b.t. instellen van Move en Fun en radio (bedankt!) ben ik heel blij dat ik de Move en Fun erbij besteld heb. Wat een prettig apparaat is het! Alleen jammer dat er geen hoesje bijgeleverd is.

Tallguy

Forumguru
Ja, dat weten we, maar €20 voor zo'n simpel hoesje is niet echt 'Simply Clever' :) net als nu blijkt dat de Elegance, incl Travel pakket, maar 2 speakers heeft :(. De folder is daar erg onduidelijk in, de dealer geeft ook aan dat het onzin is dat het meest luxe/complete model maar 2 speakers heeft. PON blijkt tegen een muur op te lopen mbt de fabriek om dit aangepast te krijgen. Als je nl een Elegance besteld zou je eigenlijk al mogen verwachten dat je 4-6 speakers krijgt. Maar zelfs het Travel Pakket, waarin die speakers genoemd zijn, leveren die dingen niet, terwijl je wél CC krijgt, wel de in hoogte verstelbare passagierstoel etc....alles behalve die speakers.

Fabia

† In Memoriam
Ja, dat weten we, maar €20 voor zo'n simpel hoesje is niet echt 'Simply Clever' :) net als nu blijkt dat de Elegance, incl Travel pakket, maar 2 speakers heeft :(. De folder is daar erg onduidelijk in, de dealer geeft ook aan dat het onzin is dat het meest luxe/complete model maar 2 speakers heeft. PON blijkt tegen een muur op te lopen mbt de fabriek om dit aangepast te krijgen. Als je nl een Elegance besteld zou je eigenlijk al mogen verwachten dat je 4-6 speakers krijgt. Maar zelfs het Travel Pakket, waarin die speakers genoemd zijn, leveren die dingen niet, terwijl je wél CC krijgt, wel de in hoogte verstelbare passagierstoel etc....alles behalve die speakers.

Klopt, ik ben nog bezig met een brief naar Pon om mijn inbouw kosten compleet vergoed te krijgen. Je moet bij een Elegance uitvoering het media pakket extra bestellen maar dan ben je weer duurder uit dan bij een Ambition uitvoering voor wat betreft de extra luidsprekers.

CDK

Forumguru
heel veel geluk en rijplezier met je nieuwe CityGo, over die speakers daar loopt al ergens een draadje over op dit forum geloof ik..... er zijn al bij diverse CityGo eigenaren op kosten van Pon of dealer speakers bijgeplastst, dus ik zou hier zeker een zaak van maken!

tot volgende week, greetz Corné

Vandaag kreeg ik een telefoontje van de dealer.
Het probleem met de speakers wordt door mijn dealer uitstekend opgelost
De dealer maakt het travelpakket nu compleet; er worden twee speakers bijgeplaatst zodat ik in het totaal vier speakers heb.
Tijdens de koop werd duidelijk dat het travelpakket niet op de elegance kan. De al vaak gememoreerde onduidelijkheid in de folder.
Bij aflevering ontdekte ik dat ik maar twee speakers had, een zeer matig geluid dus.
Het travelpakket wordt nu door de dealer compleet gemaakt, 4 speakers zoals in travelpakket vermeld staat.
De kosten van de speakers en werkplaatskosten komen voor rekening van dealer, met een minimale bijbetaling mijnerzijds.

Minimale bijbetaling mijnderzijds? Dat noem ik geen service hoor..
Misschien dat een kleine uitleg m.b.t. de bijbetaling handig is.
Door de onduidelijkheid in de folder m.b.t. Travelpakket heb ik korting gehad op dit pakket. Deze korting is gelijk aan mijn minimale bijbetaling. Onderaan de streep kost het mij dus geen cent.

Fabia

† In Memoriam
Ik vind het netjes van je dealer maar eigenlijk heb je gewoon recht op de zes speakers. Die zijn bij mij nu ingebouwd en het maakt een wereld van verschil.

Ik vind het netjes van je dealer maar eigenlijk heb je gewoon recht op de zes speakers. Die zijn bij mij nu ingebouwd en het maakt een wereld van verschil.
Ik heb er recht op.Daar heb je helemaal gelijk in! Daarom vandaag toch maar weer contact gezocht met de dealer.
Tijdens het voor de ...tigste keer doornemen van de folder, kwam ik er ook achter dat ik twee keer betaald heb voor de funky radio. In de elegance zit, volgens de folder van januari 2013, een funky radio; in het travelpakket zit ook een funky radio.
skoda..... Waarom maak je het ons zo moeilijk (dealer en klant) met die zeer onduidelijke pakketten?

Noord26

Forumguru
Misschien dat een kleine uitleg m.b.t. de bijbetaling handig is.
Door de onduidelijkheid in de folder m.b.t. Travelpakket heb ik korting gehad op dit pakket. Deze korting is gelijk aan mijn minimale bijbetaling. Onderaan de streep kost het mij dus geen cent.

Het is maar net hoe je het interpreteert. Eerst kreeg je wel korting, nu niet meer? Je moet nog steeds gewoon geld bijbetalen voor iets wat er wel op had moeten zitten. En dat klopt gewoon niet. Dat kan ik geen service noemen.

Fabia

† In Memoriam
Je hebt twee soorten travelpakket. Eentje met de funky radio maar die is voor de Ambition en de andere zonder funky radio voor de Elegance.

Travelpakket.JPG

Noord26

Forumguru
Zonder twijfel gaat het keurig opgelost worden. Kensei kennende zal er tussendoor wel een vermelding zijn geweest richting je dealer dat er legio mensen mee lezen op het forum en ook de manier van zaken doen van dealers.

;)

Je hebt twee soorten travelpakket. Eentje met de funky radio maar die is voor de Ambition en de andere zonder funky radio voor de Elegance.

Bekijk bijlage 25157

in de folder van 2013 is maar een travelpakket mogelijk. Met funky radio, kosten €360. Ik zie geen onderscheid meer staan tussen travelpakket voor ambition en travelpakket voor elegance. Uiteraard kan ik iets over het hoofd zien.

Fabia

† In Memoriam
Dit komt uit de folder van 2013. Let ook goed op het streepje en rondje. Het eerste pakket is voor de Ambition en het tweede pakket is voor de Elegance.

In mijn folder staat aleen maar de prijs van €360,00. Op dit bedrag kreeg ik €50,00 korting. ik. De splitsing van prijzen van het pakket staat niet in mijn folder (01-01-2013). In mijn folder staat het travelpakket als volgt omschreven: cruise control, radio funky met 4 extra luidsprekers, boordcomputer en een in hoogte verstelbare passagiersstoel.

Bovenaan Onderaan