Mijn Go'tje staat bij de dealer

Zo....ik ben erg blij want mijn nieuwe Tornado rode Citigo Elegance Greentech staat sinds gisteren bij de dealer...joepie :yeah:

ge4u8aga.jpg
myzu6upy.jpg
ubu8uju4.jpg

Eind volgende week hoop ik er in te rijden..... Bij de skodameeting hoop ik de auto aan iedereen te laten zien.

Aanvullende pakketten: all seasonpakket, travelpakket, parkeersensoren, move en fun, 15 inch auriga velgen,
5 deursuitvoering.

ik loop nog even bij Antera langs voor wat VAGCOM zaken als mijn dealer er niet uit komt (had Kensei al via het meetingtopic gevraagd voor mij).

Fabia

† In Memoriam
Lijkt me leuk, alle Citigo's bij elkaar en dan op kleur. Welkom op dit gezellige forum en veel plezier met de Citigo.

Hetzer

Forumguru
gefeliciteerd ! moet ik je op de lijst zetten voor de meeting volgende week?

ps wanneer had jij de citigo besteld ?

CDK

Forumguru
gefeliciteerd met je mooie CityGo!
veel (rij)plezier en veilige kilometers toegewenst!
C U @ meeting ;)
greetz Corné

Hetzer

Forumguru
aha, ik snap hem :)
leuk dat jij ook hier zit op het forum!!!!

Wij wachten op onze tweede Citigo, deze is eind februari besteld en verwachten hem ook elk moment.

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd met je auto!! Ziet er goed uit. Van de 3: Mii, Up en Citigo vind ik de Citigo de onbetwiste nummer 1. Veel rijplezier en leuk de foto's al.

Fabia

† In Memoriam
Gaat je goed bevallen. Ik ben ook van Fabia naar Citigo gegaan en heb geen spijt daarvan.

CDK

Forumguru
heel veel plezier met je nieuwe CityGo Jojojolande ;) kom je er ook nog mee naar de meeting??

greetz Corné

Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van mijn nieuwe citigo. Na een zeer plezierige aflevering heb ik de eerste kilometers gereden. Deze zijn mij prima bevallen. Morgen hoop ik een paar foto's op het forum te plaatsen!

Tallguy

Forumguru
Je vergeet te zeggen dat ik de Move & Go al helemaal voor je gefixed heb, en de radio heb ingesteld haha :)

EdK

Forumguru
Je vergeet te zeggen dat ik de Move & Go al helemaal voor je gefixed heb, en de radio heb ingesteld haha :)

lijkt me niet meer en minder dan je plicht als echtgenoot ......... :yeah::worshippy:
Warschijnlijk mag je hem over twee weken voor de eerste keer wassen en uitzuigen:koffie:

Bovenaan Onderaan