Mijn Golf Variant

Darkside

Forumguru
Ja ja. is niet het goede forum. Maar was en ben een trouwe skodaforum ganger.
wou toch mijn nieuwe trots met jullie delen.
Vandaag dan eindelijk mogen ophalen.
Afspraak was om 10:00u. Was er al om 09:45. Na wat papierwerk mocht ik na de auto toe.
Verkoper vroeg of ik nog uitleg nodig had, nee hoor heb alles online al bekeken. Geef mij de sleutels maar dan kan ik rijden ;).
Dit had hij al verwacht. Nog een flesje wijn gekregen. En ik kon gaan. Nog niet veel kunnen rijden vandaag. Maar eerste indruk is: Geweldig.

Wel moet ik nog een keer terug. Had een skoda uitlaatsierstuk besteld en gevraagd of ze die konden monteren bij aflevering.. Maar deze past niet (volgens dealer). Hij heeft een originele VW uitlaatsierstuk besteld op zijn kosten. Zodra deze binnen is monteren ze hem.
Wel heb ik nog de Octavia 3 prullenbakken besteld. Een voor mij een een voor achter.
Dus toch nog een beetje skoda in deze VW:maakmegek:

Nu tijd voor de foto's
2ebfnkg.jpg


rmlmwi.jpg


fmrwr7.jpg


Als er meer KM's opzitten komt er nog wel een reviewtje
 

Bakkertje

Forumguru
Gefeliciteerd met deze niet-Skoda-maar-toch-VAG aanwinst!
Vooral ook veel veilige kilometers gewenst! De combinatie DSG en ACC lijken me echt geweldig ;)
 

Darkside

Forumguru
Vanmiddag even naar zwembad gegaan met meiden. Dit gaat via een 80-weg.
Daar lekker de ACC aangezet achter een vrachtwagen.
Vrachtwagen remt voor een rotonde en de Golf volgt hem gewoon netjes.
Zelfs op de rotonde volgt hij redelijk.
Tot nu toe iig blij dat ik ACC heb.

Nu nog alle settings,opties langs en adressen invullen en radio stations en logos regelen.
Genoeg te doen nog.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik vond het ook erg prettig tijdens de proefrit in een auto met ACC. In mijn geval wordt het zonder DSG en werkt het niet van 0 - 160..

Nou ja, nogmaals veel plezier ermee en ik ben benieuwd naar je ervaringen, ben zelf wel benieuwd naar de zin en onzin van de carnet online dienst bijvoorbeeld. En hoe dat de discovery verbinding maakt met Internet over RSAP (iets wat mijn Windows Phone bijvoorbeeld al niet ondersteund..)
 

Darkside

Forumguru
Heb helaas geen carnet. Moest je.premium bt module voor hebben

Gek genoeg kan ik wel op.mijn telefoon in mijn bt profiel kiezen voor internet delen
 

Bakkertje

Forumguru
hmm, da's vreemd bij de Passat zit het in het executive pakket en kun je daarnaast nog de premium carkit kiezen??
Dat is dan overigens een optie waarbij je ook een sim kaart in je auto kunt plaatsen. Anders werkt het via RSAP op je mobiel.

Hmm, net even in de prijslijst van de Golf gekeken en de premium carkit met sim kaart houder kost daar 445 euro vs 61 euro bij de Passat. Ik neem dan even aan dat de standaard bluetoothmodule anders is en er bij de Passat enkel een sim kaart houder geplaatst wordt voor die 61 euro..
 

Darkside

Forumguru
geen idee. Maar vond premium BT module het niet waard.
Kan nu ook bellen. En kan navigeren via contacten en zie foto's.
Maar had graag carnet gehad voor RTTI.
 

Antera

Donateur
Gefeliciteerd en ook deze mag er zeker wel wezen en de kleur mag er wel wezen

p.s. volgens mij staat die net zo hoog als de Octavia's
 

Darkside

Forumguru
Staat idd ook behoorlijk hoog. Maar, volgens mij, wel lager dan de O3's
En ergo stoelen bevallen idd nog goed.
 

hemi24

Forumguru
Oh, die heerlijke ergo-stoelen, die zitten nog beter dan de sportstoelen uit de GTI/GTD of het dynamic-pakket!!!
 
Bovenaan Onderaan