Mijn garage zegt dat de distributie riem vervangen moet worden van mijn citigo uit 2013 met 83000 km ook de water pomp mee vervangen dient te worden.

SteGo

Donateur
Nu is het toch een beetje alsof een onbekende (niet voorstellen) een feestzaal binnenkomt in verslofte kleding (geen verzorgde topictitel) zich tegoed doet aan de snacks (het ontvangen advies in dit topic) en nu gaat klagen dat het bier niet lekker is (verwijt aan anderen dat ze onzin uitkramen). :maakmegek:

ludwigjacobs

Nieuw lid
Gaat het hier over het delen van ervaringen en problemen van een autotype of wat ? Voor mij in ieder geval wel maar helaas gezien de commentaren voor een aantal mensen niet.

Tees

Donateur
Je snapt t geloof ik niet hè @ludwigjacobs? Een forum is een gemeenschap, en elke gemeenschap heeft bepaalde omgangsvormen met elkaar. Een van die dingen is dat we het waarderen als nieuwe leden zich even voorstellen. Niet zo gek toch?

Er zitten hier ook alleen maar mensen die dit voor de lol doen, niemand wordt betaald (sterker nog: ik ben een van de mensen die betaalt om t forum in stand te houden). En ja, die zijn soms een beetje melig, t zijn net echte mensen. Maar als je wat langer blijft en wat meer rondkijkt zul je ervaren dat dit een enorm behulpzame groep mensen is, en merken waarom dit forum bekend staat als een van de leukste en nuttigste autofora in Nederland (en België). Je hebt al mogen ervaren dat jouw vraag snel en met goede informatie is beantwoord, waarmee we je een hoop tijd en mogelijk geld hebben bespaard. Graag gedaan!

Je bent van harte welkom om ook bij te dragen, maar misschien kan je je met dit in gedachten ietsjes anders opstellen?

Okki

Forumguru
problemen van een autotype of wat
Het gaat hier merendeel over problemen van mensen. Soms over hun auto (of die van een ander lid). Maar dat maakt het wel zo leuk.

Helaas soms ook (nieuwe) leden die 1 vraag stellen zonder noemenswaardige achtergrond en waarvan we naderhand niets meer horen.

Tsja, het is geen standaard forum, love it or hate it. Maar op de juiste manier benaderd wel erg behulpzaam.

Arjan1985

Forumguru
Nu lag ik vanochtend al in een deuk en de berichten erna. Dank daarvoor. Mn kids vroegen wat er zo grappig was…
Platte tekst: (Geen sarcasme hier, geheel positief, love is in the air), en dacht dat daarna de kous er wel mee af was.
Maar hola het ging nog even door! Dank allen.

Dat is zo mooi aan het forum. Ik zit vaak met een big smile alles te lezen. Niet mensen uit lachen uiteraard. Begrijp me niet verkeerd! Maar mee lachen om elkaars humor die ik door de berichten heen tracht te lezen:giggle:

En tussendoor met een lach en soms een traan elkaar proberen te helpen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan