Mijn Felicia

pooki

Nieuw lid
Mogelijk is er dan toch lekkage.
Dit is op te lossen door de voorruit af te laten kitten.
Een goede dealer is hiervan op de hoogte en zal dat eenvoudig voor je kunnen doen.
dat is ondertussen reeds gedaan, je moet zien hoe..... pffff... niet netjes hoor !
 

pooki

Nieuw lid
Niet netjes en wss ook niet goed gedaan dan....
Tsja wat doe je eraan.... heb eens ongeval gehad met vluchtmisdrijf , maar de dader(es) is toch opgepakt, en moest betalen... verzekering liet enkel 1 deur "herstellen" bij een vooropgestelde garage, en spuiten in mijn Ferrari-rood.. nu enkele jaren later, dezelfde deur heeft nu bovenaan een lelijke roestpok, de enige op mijn hele autootje grgrgrgr. ik vind dat allemaal echt erg, geloof me.
Felicia-Peter, bedankt voor de UK tip !
 

Desperado

Forumguru
Reparatieplekken blijven helaas altijd gevoeliger als origineel.
Mijn achterklep is onder garantie vervangen en vertoond helaas ook alweer enkele roestplekjes.
 

pooki

Nieuw lid
Reparatieplekken blijven helaas altijd gevoeliger als origineel.
Mijn achterklep is onder garantie vervangen en vertoond helaas ook alweer enkele roestplekjes.
Goede morgen P,
straks gaat mijn autootje ond er de loep in de garage ben eens benieuwd naar de kosten en wat de eigenlijke oorzaak is van het electr.probleem, gisteren heeft mijn man er nog aan gewerkt, en ik heb ' voorlopig' terug dashboardverlichting, maar de rest is nogniet in orde, dus vermoedelijk een relais doorgebrand door te hoge amp op een zekering. als ik nu op het moment aan die garagist kon die dit veroorzaakte, man, die zou er niet goed van geweest zijn geloof me ; prettige dag verder grtjs L.
 
Bovenaan Onderaan