Mijn Fabia

Gieliovd

Forumguru
Mijn lichten knipperen ook bij elke snelheid als ik aan het sturen ben. Dus zowel bij stilstand als bij 80 km p/u en 120 km p/u. Dat lijkt mij niet normaal???
Nee, dit hoort niet en heeft ook niemand.

Bij stationair levert je dynamo onvoldoende stroom. Je merkt dat je motor terugvalt in toeren, lichten dimmen etc. als je stuurt.

Echter op snelheid mag dit niet voorkomen!
 

TL@

Forumguru
Mijn lichten knipperen ook bij elke snelheid als ik aan het sturen ben. Dus zowel bij stilstand als bij 80 km p/u en 120 km p/u. Dat lijkt mij niet normaal???

Mijn lichten knipperen alleen op de autosnelweg wanneer er trage verkeersdeelnemers voor me rijden :uitlachen:
 

Esje

Lid
Net terug van de garage. De stuurhoeksensor is vervangen en merk meteen verschil. Alles gaat veel gedoseerder en krijg niet opeens bijval meer van mijn stuurbekrachtiging waardoor ik sneller richting de sloot rij ;)

Nu nog afwachten of het lampje van de stuurbekrachtiging daadwerkelijk uit blijft en of mijn lichten niet meer knipperen.
 

Esje

Lid
Wil je ons vertellen hoe het opgelost is?

De eerste keer dat hij naar de garage was hebben de stuurhoes vervangen. Dit loste niets op. Daarna hebben ze de bedrading vervangen. Ook dit loste het niet op en nu hebben ze de stuurhoeksensor vervangen en ik voel nu echt verschil met al die andere keren en belangrijker nog: het storingslichtje van de stuurbekrachtiging is niet meer gaan branden!:489:
 
Bovenaan Onderaan