Mijn Fabia 2

Topic in 'Mijn auto' gestart door sebDubZeroFive, 24-10-2020.

1. Hallo,

Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Sebas. En dit is mijn Fabia Projectje. ( ver van klaar )
    Ik ben sinds 1999 actief in de auto/VAG scene. En heb al diverse projectjes gehad.
    - Golf 2 , 8V, 16V, 20VT
    - Golf 1
    - Passat VR6
    - Golf 5 TDi ( van mijn vrouw )

De Fabia is mijn huidige project. Mijn Vrouw rijd inmiddels een Golf 6 GTD ( die is al redelijk klaar )

Verder ben ik eigenaar van Dub-Zero-Five
    https://www.facebook.com/DUB05/
    https://www.instagram.com/dub_zero_five/

Ruittie en Kanerr vinden dit leuk.

2. JeSko

JeSko Forumguru

Mooie Faab, zelfde velgen als @Kanerr op zijn Faab HB denk ik... zelfde kleur auto ook.

Kanerr vindt dit leuk.
  3. hemi24

hemi24 Forumguru

Zijn dat Audi S3 velgen?

upload_2020-10-24_13-27-45.jpeg

4. Ja Audi S3 Avus velgen

hemi24 vindt dit leuk.
  5. Kanerr

Kanerr Forumguru

Welkom, leuk projectje, lijkt wel beetje op elkaar!
    @JeSko ik heb de tt velgen, @sebDubZeroFive heeft de s3 avus idd :)

welke schroefset heb je eronder? Ook problemen gehad met de stabistang tegen chassis aan of heb je kortere stangen?

JeSko vindt dit leuk.
  6. Ik heb een Vmaxx sport schroefset met kortere Stabistangen. En paar kleine aanpassingen om nog iets lager te kunnen ;) Heb nog wat reserve schroefdraad

Last edited by a moderator: 25-10-2020
    Kanerr vindt dit leuk.
  7. laagvlieger

laagvlieger Forumguru

Ik vind het mooi, een Fabia schreeuwt om verlaging en het staat hem 2 keer zo goed dan bij een andere auto. In het land van drempels en andere irritante verkeersremmende objecten vind ik mijn -4 cm verlagingveren echter al meer dan genoeg. Zoals jouw Fabia erbij staat lijkt het mij dat je nu voor elk obstakel terug naar z'n 1 en stapvoets erover moet. :sterretjes:

Ben ook wel jaloers op jouw versie zonder dakrails. Lekker clean. :thumbsup:

8. @laagvlieger Helpt wel dat die op 17" staat. dan is die laag maar valt het ook wel weer mee.

9. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Goede upgrade de wielen :thumbsup:

10. Kanerr

Kanerr Forumguru

Dat valt bij de Fabia mee hoor, hij is van onder niet heel laag :) Ik merk alleen dat de ride wat bumpy is maar meer niet.

11. @Kanerr De afdekking onder auto raakt af en toe de grond. Maar das alleen plastic. vitale delen zitten een stuk hoger. Normale drempels is geen probleem. En daar reed ik niet verlaagd ook al langzaam overheen.

Kanerr vindt dit leuk.
  12. laagvlieger

laagvlieger Forumguru

Ja die bodemplaat zit inderdaad wel erg laag, vooral onder de vooras duikt die fors naar beneden. Die moest bij de keuring zelfs verwijderd worden, om geen gezeur te krijgen. En da's nog maar met 4 cm verlagingsveren ...

13. Kanerr

Kanerr Forumguru

Oh, daar heb ik geen last van met mijn TSI. Heeft een 'halve' bodemplaat. Ik raak van onder niets, alleen bij hele hoekige drempels (in of uitrit) achteraan raak ik de bodem met 2 of 3 man erin. Thats all :)

14. Ruittie

Ruittie Actief lid

Staat er lekker bij zo Sebas!

Deel deze pagina