Mijn Fabia 1 Combi 2004

image.jpg image.jpg
Hi! Even wat foto's van mijn Fabia Combi 1.4 16v 75pk uit 2004.
Staat nu op 17" Nuvolari velgen met nieuwe skoda logo's, misschien upgrade ik de rest van de logo's ook nog.
Gewoon voor de lol led skoda logo projectors (oud logo:pardon:) in de deuren.

Verder weinig aangepast, wil nog een zelf openende achterklep dmv ab maar moet nog uitzoeken welke gasveren. Stond al wat op het forum maar ben er nog niet uit.
En verlagen maar dat is een lange termijn plan.

ertromp

Forumguru
Super die logo projectoren! En mooie velgen onder je Faab. Ik ben benieuwd naar je andere projecten. Houd ons op de hoogte :thumbsup:

turboturbo

Forumguru
Hehe. Heel vet! Nog niet eerder van gehoord :thumbsup:

Strooit de rode instap verlichting dan nog roet in 't eten of schakel je die dan uit?

@turboturbo: ik heb de projector verbonden met de rode deurlichten dus ik heb beide, je ziet de logo's glashelder ondanks het rode licht. Er zijn ook opbouwversies van, die plak je op je deur, dan hoef je niet in je deuren te boren:nono:
Ik had natuurlijk de verkeerde besteld, kreeg er een boor bij, maar heb nu zo gemonteerd dat ik nergens gaten of schroeven hoefde te gebruiken, niet het mooist maar wel safe voor mijn Fabia:D

Laatst bewerkt:
@ertromp: het is jammer dat mijn velgen behoorlijk beschadigd zijn, heb ze zo gekocht voor een mooi prijsje. Ik ga ze nog laten repareren, op de foto en als je vlakbij staat valt het gelukkig niet zo op, maar als je langer kijkt......:cry:

Mooi zeg, ik heb ze ook gezien die je in de uitsparing kunt klikken van de originele deurverlichting voor de fabia, ik snap van deze alleen niet hoe ze dan naar de grond schijnen.
Ik heb een Aziatische site waar ze de projectors voor een schijntje verkopen, gratis verzending. Ik heb de nieuwe logo's daar nog niet gezien. Ik houd het in de gaten.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan