Mijn faabje combi

Faabtsi

Actief lid
Bij deze ook maar eens mijn auto hier neer zetten!

Het betreft een fabia combi tour uit okt 2011 een 1.2 tsi 68 kw

Heb al het 1 en ander verandert.

Xenon verlichting (dim en groot licht)

Led drl verlichting met dimfunctie

Led mistlampen

A-stijlen mat zwart

Cornerfunctie gemaakt

Led kenteken lampjes

Alle lampjes van de binnenverlichting vervangen door led

Jd laten chippen

Diffuser en uitlaat sierstuk gemonteerd

Dak mat-zwart gemaakt

Eibach pro-street s schroefset

17 duims ASA gt2 mat zwarte wielen (zomer)

Middendemper vervangen

Grill mat zwart

Nieuwe skoda logos voor en achter

Green luchtfilter gemonteerd

Zal beslist wat vergeten zijn haha

Zo kocht ik de auto:

Zo was de auto een dag later:

Zo was de auto in de zomer 2013:

En nu staat ie er zo bij (wintermode)

En een hintje voor de zomer 2014:

Gr rob

WouterVdV

Actief lid
Wat moet ik me voorstellen bij de laatste foto? Ziet er een beetje slordig uit? Wel een mooie auto anders :D

Faabtsi

Actief lid
Haha de laatste foto is een "probeersel" als het bevalt dan maak ik de randjes netjes :D Dit omdat het momenteel te koud buiten is om het "netjes" te doen en omdat ik het totaal plaatje eerst wil zin met de zomer sloffen

Cordoba

Forumguru
Vooral het mat maken van de A-stijl is een echte verbetering, in de originele situatie ziet het er eigenlijk wel vreemd uit: het enige deel dat glanzend zwart is, zijn de A-stijlen.

Bedoeling is om het midden/hoge deel van de motorkap ook matzwart te maken?

Overigens het matzwart maken is met plasti-dip gedaan?

Faabtsi

Actief lid
Ja de a-stijlen zijn idd een hele verbetering! Die hebben we meteen mat gemaakt toen het weer het toe liet haha. Alles wat mat zwart is op onze auto is met folia-tec spuitfolie gedaan ja, behalve de velgen, die zijn affabriek mat zwart gespoten

WouterVdV

Actief lid
Haha de laatste foto is een "probeersel" als het bevalt dan maak ik de randjes netjes :D Dit omdat het momenteel te koud buiten is om het "netjes" te doen en omdat ik het totaal plaatje eerst wil zin met de zomer sloffen
Ziet er goed genoeg uit en gaat nog beter zijn met de winterbanden... Dus snel afwerken die handel :tongue:

Faabtsi

Actief lid
Woutervdv: ik denk dat je de zomersloffen bedoelt :D Deze komen over een maandje of 1 a 2 weer terug eronder! We gaan nog een paar keer naar Duitsland en dan ga ik voor veilig.

Muffdiver: nee is niet van een rs staat in de optielijst dacht ik

Bovenaan Onderaan