Mijn eerste Skoda!

Dag iedereen,

ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar geworden van een Skoda Octavia Combi van 2010.
Na altijd met oude Audi's gereden te hebben, dacht ik eens rond te kijken bij de andere VAG-merken voor een vervanger van mijn oliedrinkende Audi A4 B5. En het is dit mooi beestje geworden!

big_SKODA-OCTAVIA-COMBI_19-05-15_045155229.jpg

Het is een 1.6 TDI met 105 pk, diesel dus :) Het is trouwens een Ambition-uitvoering. Dus aangenaam qua opties - zeker in vergelijking met mijn karig uitgevoerde Audi's - maar niet overdreven vol met knopjes.

Ik zal binnenkort eens wat fotootjes nemen.

punicajack

Actief lid
Welkom, mooie bak!!!. We hebben ook net een zwarte octavia 1.6 TDI combi (2011) "gekocht":D, maar wij moeten nog heel even wachten totdat we em kunnen ophalen.

Grappig, als ik aan Audi denk is "karig" een woord wat ik niet echt verwacht, maar ik heb eigenlijk nog nooit in een audi gezeten.:pardon:

Dankjewel allemaal!

Welkom, mooie bak!!!. We hebben ook net een zwarte octavia 1.6 TDI combi (2011) "gekocht":D, maar wij moeten nog heel even wachten totdat we em kunnen ophalen.

Grappig, als ik aan Audi denk is "karig" een woord wat ik niet echt verwacht, maar ik heb eigenlijk nog nooit in een audi gezeten.:pardon:
En punicajack, jij ook veel plezier met je aankoop! Je zou er van verschieten, de enige opties die mijn A4 had, waren de Climatronic airco, mistlichten vooraan en een volwaardig reservewiel. "Karig" dus :D

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Matthew. Mooie stap vooruit met de Octavia: jonger, luxer en ruimer (ik neem tenminste aan dat de Audi's ook wat ouder waren).

Bovenaan Onderaan