Mijn eerste Skoda (Octavia) besteld...spannend hoor

retrievabley

Nieuw lid
Skoda Octavia 1.8 TSI Elegance Business Line DSG-7

Met als extra opties:


Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
Alarm
en Privacy Glass


Levering medio Mei​

Iemand al ervaring met de 1.8 TSi in combinatie met de DSG ?​

Grt,

Jerry


 

Maarten

Forumguru
Je hebt wat kleine letters gekozen maar daarom niet minder gefeliciteerd met je aankoop!

Welkom op het forum!
 
crisis.., ff m'n bril opzetten hoor... :tongue:

Welkom en gefeliciteerd met je aankoop, 'k heb helaas alleen ervaring met de 1.9TDi.
 

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum. Je zult ongetwijfeld heel veel plezier aan je skoda beleven. Ik heb geen weet van iemand hier met een 1.8 TSI met DSG. Maar de positieve reaktie's over die motor zijn veel belovend. Ik denk dus daarmee dat het een leuke ervaring zal zijn samen met DSG en de 1.8 TSI.
 

Trebbor1972

Nieuw lid
Gefeliciteerd met de aanschaf van deze auto.

Ik heb in een 1.8 TSI met DSG een proefrit gemaakt (wilde een proefrit met de 1.8 TSI en die hadden ze alleen maar in DSG uitvoering staan) en vond het een heerlijke automaat bak. De combinatie was ook voldoende soepel en pittig.

Omdat ik toch echt liever zelf schakel heb ik daarna ook nog een proefrit in een handgeschakelde gemaakt en deze heb ik uiteindelijk ook besteld.
 
Welkom en gefeliciteerd met je keuze.

De 1.8 is echt een heerlijke motor met DSG heb ik geen ervaring.

Veel geduld toegewenst, ik kan uit ervaring vertellen dat wachten echt niet meevalt!
 

retrievabley

Nieuw lid
Hij is er !!!

Skoda Octavia 1.8 TSI Elegance Business Line DSG-7
Wat een lekkere auto...rijd echt heerlijk.​

Moet alleen nog de cornerlight en daylight functie's aan de praat krijgen...staat volgens het boekje aan maarre werkt dus niet.
Heeft iemand hier ook al ervaring mee ?
576208964_6_RKaX.jpeg
 

cvegreen

Forumguru
Heel mooie wagen .
Die velgen staan er super mooi onder. Prachtige keuze heb je daar gemaakt . Over het merk moet je niet twijfelen , het is gewoon VW techniek en dat is vrij betrouwbaar .
 
Bovenaan Onderaan