Klaasje
Forumguru
Gisteren het genoegen gehad om te rijden in de nieuwe Octavia Elegance Business Edition.
Wat een geweldig auto.
Ik mocht geen foto's maken, want vandaag is pas officieele release :-)
Nieuwe columbus ook geweldig. Scherm 5mm dike, HD, DVD, SD zitten nu in het
dashbord kastje. Is wel lastig als je CD zou willen wisselen, maar ja meestal staat muziek toch op je HD
In Columbus kun je nu ook "swipen" naar andere functie.
Maxidot display is nu volledig in kleur en zeer veel functies instelbaar.
Het zelf inparkeren was ook leuk. Verleidelijk om tijdens inparkeren niet je stuur vast te pakken, want je hebt toch het gevoel om te corrigeren, maar is niet nodig. Parkeerd netjes in het vak
Kofferpak ging nu ook automatisch open (is extra optie) dus je hoeft niet meer met stempelveren en zo te werken.
Dit was een schakelmodel, maar mijn keuze blijft toch DSG. Deze hebben ze nog niet in de 1.2 tsi uitvoering, maar komt
week 32 in het motoren gamma.
Nu ben je gedwongen een 1.8 tsi te nemen als je DSG wilt (of 1.6 tdi)
Ik wilde gewoon ff mijn enthousiasme met jullie delen over dit nieuwe model.
Ik zou echt vandaag bij de dealer een proefritje gaan plannen als ik jullie was :-)
Wat een geweldig auto.
Ik mocht geen foto's maken, want vandaag is pas officieele release :-)
Nieuwe columbus ook geweldig. Scherm 5mm dike, HD, DVD, SD zitten nu in het
dashbord kastje. Is wel lastig als je CD zou willen wisselen, maar ja meestal staat muziek toch op je HD
In Columbus kun je nu ook "swipen" naar andere functie.
Maxidot display is nu volledig in kleur en zeer veel functies instelbaar.
Het zelf inparkeren was ook leuk. Verleidelijk om tijdens inparkeren niet je stuur vast te pakken, want je hebt toch het gevoel om te corrigeren, maar is niet nodig. Parkeerd netjes in het vak
Kofferpak ging nu ook automatisch open (is extra optie) dus je hoeft niet meer met stempelveren en zo te werken.
Dit was een schakelmodel, maar mijn keuze blijft toch DSG. Deze hebben ze nog niet in de 1.2 tsi uitvoering, maar komt
week 32 in het motoren gamma.
Nu ben je gedwongen een 1.8 tsi te nemen als je DSG wilt (of 1.6 tdi)
Ik wilde gewoon ff mijn enthousiasme met jullie delen over dit nieuwe model.
Ik zou echt vandaag bij de dealer een proefritje gaan plannen als ik jullie was :-)