Miez voorstellen

Fabia

† In Memoriam
Ik zat net de Autoweek te lezen op de wc, ja je moet toch wat. En daar staat een ingezonden brief in over andere banden dan de originele. Volgens AW is er wettelijk wel een verband met chiptunen en CO2 uitstoot maar niet met banden. "Het na de eerste toelating plaatsen van andere banden zal dan ook niet leiden tot een verhoging van de percentage bijtelling." AW nr 6
 

Miez1

Forumguru
Ik ben er zo goed als uit! Ik heb nog even getwijfeld om een pug 508 blue lease executive te kiezen. Elegante auo, mooi interieur maar wat een verschrikkelijke automaat (2-tronic)! Bij elk schakelmoment krijg je bijna een nekslag. Maar door het zien van de auto van 'S-line' (wat een mooi ding is dat!) was ik overstag en ben ik opnieuw naar de dealer gegaan om de ideale Superb voor mijn situatie samen te stellen. Ik twijfel nog even over het type velg, ik wil een 19" rs6 velg laten monteren icm met een kw schroefset, onder een zwarte station. Als iemand hiervan van deze combi een foto weet te vinden, let me know.....of mischien een goede velgenconfigurator?

Grt.

Miez
 

Miez1

Forumguru
@all,

Even een kleine update uit de snoeptrommel.....Vorige week zijn de wielen binnengekomen bij de dealer, en omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden;

IMG_10421.jpg
:super:

En vandaag is het onderstel (KW V1 Inox) afgeleverd, kleine impressie;

IMG_10581.jpg
:super:

Volgende week wordt de Superb in elkaar geschroefd en naar de dealer gebracht. Eenmaal daar volgen er meerdere foto's van montage e.d.

Voor nu,

Immer gute fahrt!

Miez
 

Miez1

Forumguru
En daar issie dan, afgelopen vrijdag van de vrachtwagen gerold. Geproduceert op 11/7 en op 15/7 bij de dealer.

En omdat plaatjes meer zegen dan 718 woorden....

IMG_1078%5B1%5D.JPG


Nu nog 4 weekjes slapen.....


Grtz...

Miez
 

Hetzer

Forumguru
Succes met je nieuwe auto, je zegt zelf al dat je "normaal doen" belangrijker vind dan status, dan is Skoda toch echt het merk voor je lekker discreet, lekker no-nonsence kortom een goede waar voor je geld.
Je Superb gaat je zeer zeker bevallen, mooie velgen icm de schroef set overigens!!!!!!!!!!!!!!!
Ben benieuwt naar de uiteindelijke foto's
 
Zag hem gister staan jah. Velgen staan ook al een tijdje in de showroom bij de tafel dacht ik gezien te hebben.
 
D

Deleted member 2717

Dikke velgen ja ;) Staan al een tijdje achter het bureau van Sander ja ;)

Leuk! :)
 
Miez.. Lees nu je begin stukje even (de voorstelronde). Ik heb al veel over je auto gehoord van Sander haha.

Begin me wel het broekie van dit forum te vinden (23 lentes jong) PT baantje (geen leuk werk, en 2 maanden geleden vader geworden/vandaar dat ik een combi nodig had). Ik zal ook eens zo een voorstelpraatje maken.. Had hem enkel beperkt tot mijn auto.

Merk ook op dat bijna iedereen een lease heeft...en ik particulier.

Je auto stond mooi vlak bij het hek, was gister vanuit mijn werk even langs gereden..
 
D

Deleted member 2717

Haha, als jij het broekkie bent, ik ben 21 jaar hoor ;)
 

Miez1

Forumguru
@Hetzer, thnx;) als hij af is volgen er 'voor/na' plaatjes.

@O2luxon, leuk dat je ff bent gaan spotten, hij ziet er nu nog erg braaf uit in standaard trim en hoog op de poten door de transportbeveiliging.

@thaSySman, het klopt, mijn wieltjes liggen al 3 weken achter Sander zijn bureau.

Deze week gaan ze 'schroeven' (trekhaak/wielen/onderstel) want Emiel gaat donderdag op vakantie. Als hij af is, foto's en dan begint het echte wachten. Jullie hulp is dan hard nodig......:smirk: voor de afstelling mag ik nog wel ff bij mij door de straat cruisen om te testen(met groene plaatjes...)

Immer gute fahrt!

Miez
 
Haha ja reed toevallig langs.. Dus ging maar even extra opletten.

Ben benieuwd hoe het geheel eruit komt te zien, maar dat zal wel goed zitten.

Nou, ik ga morgen weer het witte O2tje wassen in de regen.. Kan echt niet hoe die er nu uitziet :tongue: (zwerm zwanen vloog over nadat ik mijn auto even liet zien aan mijn zwager...zucht...)

Zit je bedrijf trouwens vlak me RE/max daar? Heb ik ooit eens een blauwe maandag stage gelopen..
 

Miez1

Forumguru
In deze periode heb ik soms wel eens het idee dat er een zwerm struisvogels over je auto vliegt, deze week had er een precies op het hart van mijn velg gescheten. Nou is deze toch van inferieure kwaliteit dus het wordt alleen maar mooier, maar toch...

Klopt, ik zit in het rijtje van Re/Max:winkie:
 
Zooo die is weer schoon ! Gewoon met de hand lekker in de regen!

Leuk zo een witte auto :s haha.

Dan weet ik wel waar je kantoor zit ;)
 

Marcelb

Nieuw lid
@all,

Even een kleine update uit de snoeptrommel.....Vorige week zijn de wielen binnengekomen bij de dealer, en omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden;
Mooie velgen! Ik heb een zwarte Skoda Superb besteld en wil ook soortgelijke velgen. Wat is het merk en type precies?
gr
Marcel
 

Marcelb

Nieuw lid
Hi Miez,
De auto is besteld. Ik wil de standard velgen vervangen door andere velgen. Wat voor velgen heb jij?
gr Marcel
 
Bovenaan Onderaan