Middenconsole stream mp3 paneel Octavia 1.6 Ambient

Goedemiddag.

Als nieuw lid en pas net bezitter van een Octavia 1.6 MPI Ambient van 2006. Heb ik een vraagje.

Na aanschaf van de auto, via MP een Stream MP3 radio gekocht. Code opgevraagd en dacht deze ff in te bouwen.
Op zich geen noemenswaardige moeilijke opgave. Parrot er meteen bij. Alleen past het paneeltje wat om de radio zit niet.

En ik heb ook nog geen site gevonden waar dit te bestellen is. Heeft iemand een idee
In de auto zit geen climat control. Gewoon 3 draai knoppen.
 
Zo het is geregeld.

29102005_1875374442495791_1817774441300736455_n.jpg


Beetje jammer alleen dat het bellen met de dealer een grote teleurstelling bleek.
Volgens de medewerker aldaar waren er wel 25 verschillende frames te zijn en zou het een heidense klus zijn de juiste te zoeken... Hoedan??? Octavia 2, stream radio en handbediende airco.

Dus mijn heil gezocht op eBay. En omdat ik geen paypal of credit kaart heb een mail gestuurd en ik kon gewoon voor € 37,- het paneeltje uit Duitsland laten opsturen... Binnen 3 dagen was het binnen.

Toen ff radiootje en carkitje inbouwen... Helaas bleek dit ook niet ff. Omdat de stekker die tussen de radio en de Parrot moet, met geen mogelijkheid achter de radio past. Dus moet die hele handel onder de radio terecht komen en dan is het ff pielen, maar dan past het allemaal. Eind goed al goed...1 zondagmiddag nuttig besteed.

Nu nog eens kijken voor achter speakers
 
Bovenaan Onderaan