Middenarmsteun

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten

Forumguru
Heeft een van de Skodarijders hier op het forum achteraf een middenarmsteun in laten bouwen?
Zo ja, hoe bevalt dit?
Is het een duur geintje?

Berry

Senior Member
Ik heb het al bij mijn vorige Fabia gedaan bevalt goed overigens staat al deze informatie op de Škodasite.
er zijn verschillende prijzen

Octaviarijder

Actief lid
In mijn Octavia 1 zit een achteraf ingebouwde armsteun. Ik zou niet weten wat het gekost heeft, maar zou hem nooit meer willen missen. Ik heb trouwens wel een universele.

Check wel even van te voren. Je schijnt twee verschillende te hebben voor de Fabia. Een nogal krakkemikkige en eentje die wel wat kan hebben en waar een opbergvak in zit. Die laatste bevalt me erg goed, alhoewel ik hem minder vaak gebruik dan ik aanvankelijk dacht. Zit erg in de weg met schakelen.

rickske

Actief lid
Ook ik heb bij de eerste octavia een kunstlederen armsteun laten inbouwen bij de dealer en dit kwam toen een €125 en deze is mij zeer goed bevallen .

guitar_billy

Senior Member
in mijn Octavia heb ik ook een armsteun, die ik echter in de stad nooit gebruik. zit voor mij in de weg bij het schakelen en gebruik van de handrem. maar op de autobaan vindt ik het erg prettig. ook past er natuurlijk nog wat spul in als autoradio of zonnebril.

op de Skoda site staan wat prijzen :
http://www.skoda.nl/fabia/accessoires.jsp
=====

Armsteun met opbergruimte

Uw dealer heeft verschillende armsteunen met opbergruimte (montage tussen de voorstoelen) voor uw Fabia in het assortiment.

DAO990004 kunststof met kunstleren bekleding
€ 139,- incl. montage & BTW (zie afbeelding)

DAO990005 kunststof met stalen voet en stof bekleding
€ 163,- incl. montage & BTW

DAO409001 originele armsteun Skoda met stof bekleding
€ 229,- incl. montage & BTW

DJNeO

Actief lid
Ik heb een fabia Combi met middenarm steun besteld... dit is een optie die ik niet meer kan missen!

De middenarm steunen zijn alle niet orgineel van skoda.

Deze zijn zeer makkelijk achteraf in te bouwen, je verliest dan je bekerhouder achter de handrem.

Wanneer je er 1 koopt raad ik je aan de duurste versie te nemen, deze lijkt dan wanneer je antraciet bekleding hebt alsof hij fabriek-af bij de auto hoort!

prijs zoals die hierboven staat is alleen niet meer geldig, de DAO409001 is nu 234 euro...

Joeri

Actief lid
Even dit ouder onderwerp wat nieuw leven inblazen: iedereen is vol lof over de "originele" armsteun voor de Fabia, ik ben er ondertussen ook aan uit dat de fabrikant ook effectief Skoda is (de armsteun met de kunstlederen bekleding is afkomstig van een andere fabrikant zoals Milotec bijvoorbeeld).

Ik vind echter NERGENS een foto van de originele, "stevige" armsteun met antraciet bekleding. Kan iemand mij een foto hiervan bezorgen die deze al gemonteerd heeft (DJNeO ik kijk naar jou /forum/images/graemlins/grin.gif)?

Is deze ook wegklapbaar en heeft hij ook een opbergvak? En verlies je hierbij ook de bekerhouder tussen de voorzetels?

Wallie

Lid
IMG_2233_resize.JPG

Groot genoeg? /forum/images/graemlins/cool.gif
Da's de orginele... en ja, hij is wegklapbaar, ook in verschillende standen vast te zetten (daarom staat ie op de foto ook niet helemaal horizontaal), heeft een opbergvak en ik heb idd geen bekerhouders...

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
(DJNeO ik kijk naar jou /forum/images/graemlins/grin.gif)?

[/ QUOTE ]

T spijt me... Ik heb geen orginele... maar ik zag dat de foto al was geplaatst... moet wel zeggen dat degene die ik heb (met t kunstleer) absoluut voldoet! heb er niks bij te klagen!! (foto volgt...)

Joeri

Actief lid
Da's de armsteun van de Octavia I: zo stevig dat je erop kan staan. Ik wist echt niet dat dezelfde ook verkrijgbaar was voor de Fabia. Deze armsteun heb je ook achteraf laten inbouwen, dus niet af fabriek? In ieder geval bedankt, Wallie en DJNeO!

Maar ik moet toegeven, dat de armsteun met het kunstleer zeker en vast voldoet. Die kende ik namelijk al, en die zijn nu ook gewijzigd: dieper opbergvak en de lengte van steun is lichtjes aanpasbaar, zoals de jumbobox van de Octavia II.

Wallie

Lid
Da's de armsteun van de Octavia I: zo stevig dat je erop kan staan. Ik wist echt niet dat dezelfde ook verkrijgbaar was voor de Fabia. Deze armsteun heb je ook achteraf laten inbouwen, dus niet af fabriek? In ieder geval bedankt, Wallie en DJNeO!
...

[/ QUOTE ]
Deze is idd achteraf door de dealer ingebouwd (leaseauto), en idd erg stevig, kan er vol op leunen /forum/images/graemlins/smile.gif

DJNeO

Actief lid
Maar ik moet toegeven, dat de armsteun met het kunstleer zeker en vast voldoet. Die kende ik namelijk al, en die zijn nu ook gewijzigd: dieper opbergvak en de lengte van steun is lichtjes aanpasbaar, zoals de jumbobox van de Octavia II.

[/ QUOTE ]

Klopt!! Hij heeft een lekker diep vak, en de lengte is idd in te stellen /forum/images/graemlins/smile.gif

Joeri

Actief lid
Heb dan toch maar gekozen voor de originele armsteun /forum/images/graemlins/blush.gif Niet voor de extra stevigheid, maar vooral voor de antraciete bekleding dat nu bij de rest van het interieur past.

Tazzytaz

Nieuw lid
ik vindt het heel handig zo'n middenarmsteun lekker relaxt rijden en zit zeker niet in de weg. Bij mij was deze optie bij de aankoop van mijn nieuwe skoda, hij is zowel in de hoogte als in de lengte verplaatsbaar maar daar moet ge u niet veel van voorstellen, maar is zeker niet de originele, ik denk van milo. In nederland kost deze blijbaar veel meer dan bij ons in België. De mijne heeft maar 100 euro gekost.

Fabia_Octavia

Nieuw lid
Hoi hier een nieuw lid (sinds 08-06-2006)
Ik rij al een tijdje met een O2, en dit bevalt zeer goed. Daarom heb ik afgelopen zaterdag een nieuwe fabia gekocht voor mijn vrouw, nu willen wij er een goede en mooie midden armsteun in hebben, maar mijn vrouw is niet groot waardoor de stoel redelijk ver naar voren moet, heeft iemand een goede suggestie welke armsteun ik moet kopen die ook netjes is en stevig gemonteerd kan worden en waar deze te koop is. liefst met foto waar ik kan zien hoe de steun gemonteerd moet worden

Mvgr John

Kostenko

Nieuw lid
Hi luitjes,

Ik heb een zwarte stoffen middenarmsteun gekocht voor € 73,50 bij Botec Autosport.
Montage over de bekerhouder met 4 schroeven.
Voordelig, past keurig bij mijn interieur en heerlijk voor de langere afstanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan