Middenarmsteun

Status
Niet open voor verdere reacties.

skoda_arjan

Nieuw lid
Wie kan mij helpen aan een middenarmsteun voor een fabia van 2001. liefst met ivorykleur bekleding.

ik hoor het wel
regels.gif
 

Bijlagen

  • 35456-19082006270.jpg
    35456-19082006270.jpg
    47,4 KB · Weergaven: 49

Fabia

† In Memoriam
Kijk eens op Marktplaats, daar stikt het armsteunen. Had laatst een leen Fabia mee met een armsteun maar vond dat ding eigenlijk alleen maar in de weg zitten.
 

Ruald

Nieuw lid
Probleem met die dingen op marktplaats is volgens mij dat ze met schroeven vastgezet worden op het frame.

Ik ben ook aan het zoeken geweest maar heb nog geen steun gevonden die aan het einde van mijn leasetijd eruit gehaald kan worden zonder zichtbare schade.
 

Fabia

† In Memoriam
Volgens mij ben je dan aangewezen op de (dure) originele armsteun van Skoda.
 

skoda_arjan

Nieuw lid
Ik denk ook dat het een originele moet worden. maar hoopte dat iemand nog een originele had liggen die hij wil verkopen.
maar bedankt voor alle felicitaties
 

Jpoers

Lid
oke ff een ouder draadje leven inblazen. (jah weer over de armsteun!)

Mijn ("orginele") armsteun is van de week gesneuveld. Moeilijk verhaal maar laten we het erop houden dat die aparaten niet gemaakt zijn voor de ondersteuning van kindergewichten
grin.gif


Maar nu dacht ik ik laat hem vervangen en misschien voor een mooiere heb namelijk een zwarte met een grijze bekleding en kunststof niet echt een mooie combo. Bij de dealer boden ze me dezelfde armsteun aan voor 150euro ofzo.

En meteen viel mij de producent op Botec. En tot mijn verbazing zijn daar wel grijze te verkrijgen. Echter na even verder zoeken kwam ik ook deze fabrikant tegen: Lobotec.
Beide zelfde postadres. maar wel verschillende producten.
Weet iemand toevallig wat de beste keus is? kwa kwaliteit en verstelmogelijkheden (zowel hoogte als lengte) of woont iemand toevallig in de buurt van Groesbeek om misschien heel brutaal ff binnen te wandelen en het eens en voor altijd af te zijn van de eeuwige vraag voor armsteunen.

Bij voorbaat dank

P.s. Sorry voor het lange verhaal
 

DJNeO

Actief lid
teering... en de dealer in utrecht durfde nog wel te beweren dat de meest luxe armsteun van skoda 250 euries kost... heb ik die dus genomen (had hem namelijk gekregen van de dealer...) blijkt dat overheerlijke
smile.gif
k*tding maar 89 euro te kosten... IK BEN OPGELICHT!!! ik wil meer gratis accesoires!!!
grin.gif


ik heb dus die van lobotec...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan