Midden armsteun achterbank

64rhfx

Senior Member
Hallo.

In de armsteun van de achterbank zit een opbergvak voor bekers/blikjes. Hoort daar geen dekseltje op? Ik vind het zo'n raar gezicht en is ook irritant als je arm er op ligt.
En even off topic. Ik kan nergens iets vinden over geluiddemping in deuren aanbrengen. Graag een linkje.

Grt. Alex
 

Canon-Eye

Forumguru
Het is geen opbergvak, maar een geïntegreerde bekerhouder. Daar hoort inderdaad geen dekseltje op.
Het zou trouwens ook niet dicht kunnen als er een blikje/fles/beker in staat...
 

64rhfx

Senior Member
Het is geen opbergvak, maar een geïntegreerde bekerhouder. Daar hoort inderdaad geen dekseltje op.
Het zou trouwens ook niet dicht kunnen als er een blikje/fles/beker in staat...

Ja.logisch dat het dan niet dicht kan. Maar zou wel handig zijn zo'n dekseltje als je het niet gebruikt. Maar hoort dus zo.
Bedankt.
 

Canon-Eye

Forumguru
Als er wel een plastic schuifje zou zitten om het af te kunnen sluiten ontstaat er weer de kans dat iemand er met z'n elleboog te zwaar op leunt en er doorheen schiet. Dat wil je ook niet...
 

EdK

Forumguru
Maar zou wel handig zijn zo'n dekseltje als je het niet gebruikt.
Misschien iemand die wat kan hobby'en met een 3D printer ?
En dan aan bovenkant meteen het relief van een dam of schaakbord laten printen....?
 

Mali

Forumguru
Klopt maar de starter van dit topic geeft niet aan voor welke auto :D
Geen idee of het voor de jouwe of mijne bestaat
 

Canon-Eye

Forumguru
Is volgens mij een complete armsteun annex skiluik zonder bekerhouders, geen bekerhouderafdichtklepje.

<edit>
In de O2 tijd zaten de bekerhouders achter als ik me goed herinner nog in de tunnelconsole, niet in de armsteun.
 
Laatst bewerkt:

Mali

Forumguru
09A3DCCE-4481-44C7-9EF1-B5C04539F554.jpeg 1A52AB51-5A56-4D90-8C3D-DBA408B5ABE0.jpeg Ja dat klopt maar de midden armsteun bij mijn vorige zaten de gaten in het verlengde en nu in de breedte.
De vorige werd als hinderlijk ervaren en nu juist als prettig.
 
Bovenaan Onderaan