Microfoon Radio swing

jothan

Nieuw lid
Hallo.

Heb tegenwoordig een radio swing in onze auto zitten.
Je kan er wel oproepen binnen krijgen alleen je kan niet praten we hebben geen microfoon.
Weet iemand welke microfoon je moet hebben en waar je die dan moet inpluggen?
 

Tees

Donateur
Volgens mij zit de microfoon om precies te zijn in de binnenverlichtingsunit middenvoor. Heb in m'n F1 die een keer achteraf ingebouwd (was wel een aftermarket radio), is best te doen. Je moet de kabel achter t dashboard langs naar de A-stijl leiden en dan door de hemel naar de verlichtingsunit trekken met een trekveer oid.

Qua kabel: is vast te vinden welke aansluiting een Swing heeft. En anders trek je de radio er toch even uit om aan de achterkant te kijken, is ook niet zoveel werk.
 

Rallye

Forumguru
Ik ben er zelf niet zo in thuis, maar kan iemand een ETKA-linkje plaatsen?

@jothan De Skoda-dealer kan het ook voor je bestellen .
 

Tees

Donateur
Ik kon t zo 123 niet vinden in ETKA. Maar de radio-onderdelen staan altijd verspreid over verschillende categorieën en das lastig zoeken.
Maar nogmaals: even achterop kijken wat voor aansluiting erop zit voor de microfoon. Waarschijnlijk is t zo'n blok aansluiting, ik denk dat je dan een specifieke VAG-microfoon nodig hebt. En die verschillen dacht ik soms ook nog in aansluiting.
 

Tees

Donateur
Ik zou een foto van de aansluiting aan je lokale dealer sturen, of naar een zaak zoals Autopar. Die laatste heeft ook veel verstand van VAG radios en kan je vast aangeven wat de goede microfoon is.
 
Bovenaan Onderaan