Te koop MFSW voor O3, S3, kodiak,...

Topic in 'Onderdelen' gestart door TooTall, 09-01-2019.

1. TooTall

TooTall Forumguru

1 x 3V0419091AB lederen multi functie stuur te koop. Uitvoering voor DSG (maar je kan de paddles verwijderen en het stuur dan gewoon gebruiken in een auto met manuele bak).

Kleine tik onderin (zie foto)

47369B72-08A7-4CAB-878F-2EA9EE607D99.jpeg

Prijs 150€ afgehaald BE, 170€ verzonden.

Laatst aangepast: 09-01-2019

2. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Wat is de reden van verkoop?
    Wat was het bouwjaar van de auto waar het stuur in zat (ivm. afwijkende stuurwielbediening)?

3. TooTall

TooTall Forumguru

Reden van verkoop is dat ik een stuur nodig heb met de 'view' knop ivm de active info display. Dus zonder 'phone' knop. Ik zou die knop ook apart kunnen kopen en dan in dit stuur monteren maar die knop is zo duur EN onverkrijgbaar dat het beter is om meteen een stuur met de view knop te kopen volgens mij.

Ik weet niet uit welke auto het exact komt, maar volgens de stickers is de productie datum 21/12/2017 geweest.

Als je langskomt kan ik je helpen monteren en coderen (genuine Rosstech VCDS) en moest het stuur niet bevallen - geld terug!

4. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

Ik heb ook een AID laten retrofitten, maar heb geen view knop, mis hem ook niet eerlijk gezegd en de phone knop op het stuur is ook wel handig.
    Door op het rechter scrollwieltje te drukken kom ik “in” de AID.

5. TooTall

TooTall Forumguru

Ja ik weet dat je er zonder kan, maar toch. Ik wil mijn view knop! :maakmegek:

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  6. aiva tco adoks

aiva tco adoks Forumguru

Past ook in een Fabia 3
    Ik heb exact hetzelfde stuur.

7. TooTall

TooTall Forumguru

Klopt inderdaad!

aiva tco adoks vindt dit leuk.

Deel deze pagina