Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sinds kort trotse eigenaar van een Octavia Rs (diesel) bj 2015 dsg. Heel tevreden van de wagen. Verlaagd met eibach sportline veren. Ook een Rieger diffuser geplaatst. Vind de wagen enkel wat "vaag" op snelwegen. Misschien even uitlijnen?
Welkom @pieter jan , veel leesplezier hier op dit gezellige forum, en weer een rs erbij op de Belgische wegen, in welke regio kunnen we u spotten
Mvg Kris,
ik zal wat duidelijker zijn dan: bij snelheden boven de 100 moet ik constant corrigeren. Links en rechts. Laat ik mijn stuur los op gewestwegen dan loopt hij kaarsrecht. De lane assist aan of uit speelt geen rol... Er zitten gloednieuwe banden op (dunlop sportmaxx).
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.