Meubilair lid stelt zich nog maar eens voor :P

RefleCs

Forumguru
Omdat ik toch wel eens wat wil kunnen plaatsen in het Te koop en Te koop gevraagd deel van dit forum, nog maar eens mijzelf voorstellen dan :tongue: Ik heb mij ooit al eens voorgesteld in dit deel van het forum maar kennelijk is die post verdwenen in de loop der tijd.

Velen kennen mij al aangezien ik al lid ben sinds 4-7-2008 en ik met grote regelmaat bij de meetngs ben geweest en deze ook mede heb georganiseerd. (sta ook wel bekend als die idioot die altijd met zijn camera uit rijdende auto's hangt tijdens de meetings. :tegek:)

Voor diegenen die me nog niet kennen....

Ik ben Rob, 37 jaar en trotse bezitter geweest van 2 Skoda Fabia's (zie mijn handtekening) en momenteel in de markt voor een nieuwe Leasert. De offertes voor een hagelnieuwe Skoda Superb liggen nu bij de diverse leasemaatschappijen en hopelijk mag ik mij net voor de zomer weer trotse skodarijder noemen :D.

Ow en ja in de te bestellen Superb zal zeker weten weer een mooi dakkie zitten :yeehaa:

Mijn laatste Fabia:
full


Naast mijn voorliefde voor Skoda heb ik nog een 2e auto voor de vrouw (en stiekem ook niet vervelend om zelf in te rijden :D):
full


Vraag er gerust op los ;)
 

RefleCs

Forumguru
Tnx! Ook over de mini zijn we zeeer tevreden! Helaas een paar deukjes nu door onvoorzichtig klootjesvolk op parkeerplaatsen.
 

Skoda-MAN

Forumguru
Welkom bij ons geweldige Skoda forum, zelf ben ik vanaf 27-01-2008 lid en ik kan het me nog goed herinneren dat je je aangemeld hebt in juli 2008 :maakmegek:
 

Cordoba

Forumguru
Ow en ja in de te bestellen Superb zal zeker weten weer een mooi dakkie zitten :yeehaa:

Een mooi dakkie, of een mooi gat in het dakkie Rob?;) Heb je je straftijd (zonder Skoda) er al weer bijna opzitten, ik dacht dat je een jaar of 2 wat anders moest rijden?
 

RefleCs

Forumguru
Een mooi dakkie, of een mooi gat in het dakkie Rob?;) Heb je je straftijd (zonder Skoda) er al weer bijna opzitten, ik dacht dat je een jaar of 2 wat anders moest rijden?

Yep de straftijd zit er bijna op. De i40 is een heerlijke auto hoor maar toch niet de kwaliteit die ik gewend was. Vandaag ook weer zonder afspraak bij de dealer langs moeten gaan.... ineens problemen met de remmen. Nog 15.000 km en dan ben ik van de i40 af :) (lees ong. 3 a 4 maand)
 

ertromp

Forumguru
Je bent weer lekker actief hier! En inderdaad mooie meetings gehad waarbij het open dak toch echt een must was :D
Vergeet die niet te bestellen bij je S3 want die gaat toch komen mag ik vanuit gaan :D
 

RefleCs

Forumguru
Je bent weer lekker actief hier! En inderdaad mooie meetings gehad waarbij het open dak toch echt een must was :D
Vergeet die niet te bestellen bij je S3 want die gaat toch komen mag ik vanuit gaan :D

Dat is absoluut de bedoeling :) Ik voel me nu alweer lid van de familie :D
 
Bovenaan Onderaan