Metingen Jd tuning met 2.0 cr-tdi

Mr_McPhisto

Actief lid
Goedendag weer een keer allemaal. Ik moet van mijn werkgever zo zachtjes aan alweer om me heen kijken voor andere wagen.
Ben nog wel in twijfel tussen octavia L&K combi, of superb combi.

Alleen weet iemand wat er gebeurd met de tuning via jd met een 2.0 cr-tdi? Op de site van jd tuning staat netjes van alles vermeld en als ik kijk bij een 2.0 cr tdi ipv de pompverstuiver maakt het koppel en pk aantal wel uit: cr is 175 pk met 400nm!:24:
Komen deze waarden er ook werkelijk uit?:icon_smile_question
Als iemand dit weet, zelf heeft of heeft laten meten, dan zou ik het leuk vinden mij dit te laten weten!

Geluk allemaal en tot binnenkort maar weer.

___JC___

Forumguru
Ik heb geen diesel meer, maar in mijn ervaring komen de waarden die JD op de site zet altijd uit. Vaak is het resultaat zelfs ietsje meer.

VEEJAY

Forumguru
De CR's zijn goed te tunen, helemaal door JD. Denk dat je idd minstens 175pk zult hebben.

adjego

Actief lid
@Race-Eend,

Is de 2.0 TDI CR in de Golf 6 toch wat anders?? Aangezien die 10 pk minder doet dan de rest??? En bij de Audi A4 is de koppelkromme nog mooier dan bij de andere 2, waar ligt dat dan aan??

Race Eend

Forumguru
Niet elke auto is hetzelfde, niet iedereen tankt dezelfde diesel (bp ultimate diesel geeft echt een winst van 3-5pk).

De motor in de A4 ligt er in de lengte in, in de golf/scirocco dwarsgeplaatst. Ook daar zitten kleine verschillen in.

De A4 deed wat eerder zijn maximale vermogen, waardoor het koppel in middengebied hoger is, echter boven de 3500rpm, stort de A4 weer wat harder in.

Mr_McPhisto

Actief lid
Helemaal fantastisch Race eend deze info. Het is dus echt minimaal wel de 400 nm koppel! en ..... I love koppel!
Weet je (of iemand anders) toevallig ook wat een oct tuning doet? Ik heb nu een 2.0tdi pompverstuiver in de superb liggen met oct tuning.

Nu kunnen ze bij de skoda dealer ook jd tuning uitvoeren. Is dat dan wel hetzelfde als wat jd zelf doet? Of krijg je weer wat anders?

Maar super bedankt voor de info. Ik ga denk ik gewoon voor de superb combi elegance, met uiteraard een zonnedakje en dolgraag met JD-tuning! Dat deden ze helaas nog niet toen ik deze superb sedan kocht.

Bovenaan Onderaan