Merk logo verwijderen

Waalko Kramer

Forumguru
Kan iemand mij vertellen als ik het merklogo van mijn Fabia Combi verwijder, of ik dan ook een vlakke egale achterkant heb zonder een inkeping of gaatjes...

Wil graag Skoda op de achterzijde hebben zoals de Scala, Kamiq.
 

eriktv

Forumguru
Het lukt me nu zelf even niet om het zo snel te vinden, maar wellicht kun je zelf ook zoeken op vervangende logo’s in de bekende webshops. Dan zie je snel genoeg of hier plastic pinnetjes aan zitten en heb je wellicht een makkelijker antwoord op de vraag.

Op al mijn Skoda’s tot nu toe zat er in ieder geval een uitsparing/bolling in het plaatwerk en soms ook gaatjes.
 

Canon-Eye

Forumguru
Overigens vind ik het ronde merksymbool veel mooier dan die belettering.:)
Zeg dat wel.
Als ik nu in een nieuwe Skoda met "Volvo-belettering" achterop zou moetn gaan rijden, dan gingen die letters er ogenblikkelijk af om te worden vervangen door een centrale merkbadge.
Véél mooier en ook stukken praktischer met wassen/poetsen... :jaja:
 

Waalko Kramer

Forumguru
Zeg dat wel.
Als ik nu in een nieuwe Skoda met "Volvo-belettering" achterop zou moetn gaan rijden, dan gingen die letters er ogenblikkelijk af om te worden vervangen door een centrale merkbadge.
Véél mooier en ook stukken praktischer met wassen/poetsen... :jaja:

Dan moet ik gewoon wachten op de eventuele opvolger van de Fabia Combi.

Ik weet voldoende en het merk logo blijft gewoon zitten. Type aanduidingen zijn al wel verwijderd.
 

hendrik38

Forumguru
Ik vind de letters juist veel netter en mooier. Een hele verbetering. Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi, anders werd het leven heel eentonig.
 

CDK

Forumguru
Gaat niet helaas. Het logo ligt verzonken en er zitten 1 of 2 gaatjes in het plaatwerk voor de paspennen van het logo.
 
Bovenaan Onderaan