Melding KESSY defect

jos1964

Nieuw lid
Beste,

Af en toe krijg ik de melding "KESSY defect", maar nadat ik de motor uitschakel en weer start is de melding verdwenen. Na een aantal maanden komt er weer een melding. Batterij in de sleutel heb ik al een paar maal vervangen.
Indien dit echt een storing zou zijn zou ik de melding toch constant moeten krijgen.
Heeft iemand dit ook al eens gehad of een idee waarom ik deze melding af en toe krijg? Het betreft een Octavia 3 uit januari 2014.
 

Fmoon

Forumguru
Ik heb het ooit 1x gehad maar daarna nooit meer. Wellicht als het vaker terugkeerd de accu eens na laten kijken?
 

Monteurtje

Forumguru
Ik heb die melding wel eens gehad bij een Octavia die met deze klacht in de werkplaats kwam. Die storing was er permanent. En de auto kon ook niet op slot via de handgreep.
Bij die auto gaf die een storing aan in een van de antennes. Na wat meten was een kabel doorgeschuurd.
 

Antera

Donateur
Uitlezen geeft duidelijkheid van tijde van de storing. Vermoedelijk een van de sensoren of anders. In dit geval is Gissen missen maar zal je binnenkort met een pertinente storing staan vermoed ik
 
Bovenaan Onderaan