Meetup voor Skoda Enyaq berijders

Op vrijdag 17 juni organiseren we (Stekker.app) een virtuele meetup voor Skoda Enyaq rijders.

Tijdens de meetup kun je ervaringen uitwisselen met andere Enyaq eigenaren/bestuurders en laten we zien hoe je kunt besparen op je laadkosten. Daarnaast leggen we uit hoe je zoveel mogelijk kunt laden op stroom afkomstig uit je zonnepanelen. De meetup zelf is natuurlijk gratis.

Ik probeer voor deze meetup ook een vertegenwoordiger vanuit Skoda Nederland (PON) erbij te krijgen en een laadpaal adviseur. Specifiek wil ik het hebben over de updates aan de app en connectiviteit (en de problemen hiermee). Hopelijk kunnen we daarnaast een update krijgen over de Enyaq 80 mogelijkheden voor V2G (die als het goed is einde van het jaar beschikbaar komen!).

Zou je het leuk vinden om erbij te zijn? Registreer je dan even via de onderstaande link dan weet ik dat je komt. Afhankelijk van hoeveel mensen er komen verander ik de setting.

 
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
't Zal aan mij liggen, maar de term "berijder" in de titel roept bij mij toch heel andere associaties op - en vooral de vraag: hoe doe je dat als het voertuig waar het hier om gaat - de Enyaq- uberhaupt geen uitlaat hééft...? :D
 

Ton250

Lid
Het zou ook mooi zijn om het vast te leggen en naderhand nog eens terug kijken of voor diegene die het niet kan bijwonen
 

Ton250

Lid
Top eboekel
Ik zie het met vertrouwen te gemoed
Ik ga me wel inschrijven maar of het lukt met de verbinding in de bergen is een andere vraag (vakantieadres)
 

Mark Heistek

Nieuw lid
Hoi,

Is er al meer bekend over V2G? Ik wil een laadpaal aanschaffen die dit ondersteunt, maar kan nergens vinden of dit voor de Enyaq ook kan op korte termijn.

Mark
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan