Meet & Greet aan de Belgische kust - "Datum Kiezen"

Wanneer de Meet & Greet


  • Totaal aantal stemmers
    16

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers & forumerinnen :D

Deze zomer zouden we een samenkomen aan de Belgische kust. De bedoeling is dat we gewoon een leuk dagje over wagens kunnen kletsen. Savonds zal er de mogelijkheid zijn om iets te eten.

Maar eerst moeten we een data kiezen natuurlijk. dus aan jullie om te kiezen in bovenstaande pol :)

Mvg, Bram

@peterrapid
@Goofy@5E
@boontjeRS
@Bartjanssens
@internetboarder
@Cordoba
@RefleCs
@oco1979
@Mettes
@abelsj
@bartvw
@DannyG
@Antera
@Level42
@Joske
@philippe bakker
@philip
@eiscorpione
@Badsloefke
@Wallieweb
 
Laatst bewerkt:

DannyG

Forumguru
Misschien is het ook handig om aan te geven of je geïnteresseerd bent om mee te gaan eten of niet. Dat maakt het voor jou makkelijker, Bram om een restaurant te kiezen. Met 5 gaan eten is anders een zaak uit zoeken dan met 20.
Ik kan je alvast mee geven dat ik wel naar de meeting kom maar 's avonds waarschijnlijk niet mee ga eten.

Alvast mijn dank voor het nemen van dit leuke initiatief :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 

Tuner111

Forumguru
Idd @DannyG

Het gaan eten zal wss in een lunch garden ofzo zijn.. Daar kan je eten & drinken wat je maar wil


Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 

leon-cupra

Forumguru
Mss dat ik ook wel afkom. Weekends zijn hier niet zozeer bezet. En vanuit Roeselare niet zo ver:D
ga het alleszins innde gaten houden.
 

fonzamundo

Forumguru
als het in de buurt is (en we vrij zijn die dag), dan kom ik mss ook wel af hoor
ik volg de uitslag van de poll wel :jaja:
 

DannyG

Forumguru
:pieker: Als we die dag kunnen (en dat zal waarschijnlijk wel) en er zijn personen geïnteresseerd om een kleine fotoreportage van hun geliefkoosde bolide te maken, dan wil ik me daar graag voor aanbieden. Omdat ik maar niet kan vinden hoe ik op dit forum een eigen album aan kan maken, wil ik graag verwijzen naar de thread in "mijn auto" waar je voorbeelden van eigen gemaakte foto's kan vinden.
http://www.skodaforum.nl/forum/i/de-geboorte-van-de-nieuwe-wagen-oiii.30301/

Op de eerste pagina staat niet veel bijzonders, maar de daaropvolgenden tonen wat je mogelijks kan verwachten. Dus als je interesse hebt, laat het dan maar weten :jaja:.

(opmerking om duidelijk te zijn: ik vraag daar geen geld voor hoor ;)).
 

leon-cupra

Forumguru
:pieker: Als we die dag kunnen (en dat zal waarschijnlijk wel) en er zijn personen geïnteresseerd om een kleine fotoreportage van hun geliefkoosde bolide te maken, dan wil ik me daar graag voor aanbieden. Omdat ik maar niet kan vinden hoe ik op dit forum een eigen album aan kan maken, wil ik graag verwijzen naar de thread in "mijn auto" waar je voorbeelden van eigen gemaakte foto's kan vinden.
http://www.skodaforum.nl/forum/i/de-geboorte-van-de-nieuwe-wagen-oiii.30301/

Op de eerste pagina staat niet veel bijzonders, maar de daaropvolgenden tonen wat je mogelijks kan verwachten. Dus als je interesse hebt, laat het dan maar weten :jaja:.

(opmerking om duidelijk te zijn: ik vraag daar geen geld voor hoor ;)).
Fotoreportage van heel de groep dan hé
Mijn broer heeft ooit zo eens deelgenomen aan een meet & greet van gti-rijders. Hadden een groepsfoto gemaakt van al de gti's in een V-vorm met naaste elke wagen de eigenaar (in stoere pose :deuk:). Was wel knappe foto.
 

fonzamundo

Forumguru
:pieker: Als we die dag kunnen (en dat zal waarschijnlijk wel) en er zijn personen geïnteresseerd om een kleine fotoreportage van hun geliefkoosde bolide te maken, dan wil ik me daar graag voor aanbieden. Omdat ik maar niet kan vinden hoe ik op dit forum een eigen album aan kan maken, wil ik graag verwijzen naar de thread in "mijn auto" waar je voorbeelden van eigen gemaakte foto's kan vinden.
http://www.skodaforum.nl/forum/i/de-geboorte-van-de-nieuwe-wagen-oiii.30301/

Op de eerste pagina staat niet veel bijzonders, maar de daaropvolgenden tonen wat je mogelijks kan verwachten. Dus als je interesse hebt, laat het dan maar weten :jaja:.

(opmerking om duidelijk te zijn: ik vraag daar geen geld voor hoor ;)).
Als we kunnen komen dan meld ik mij al aan Danny!
Zal hem mss iets minder laten blinken dan vandaag dan, of je moet je zonnefilter meebrengen :deuk: (grapje he)
 
Bovenaan Onderaan