Meer dan 169 kleurencombinaties

bobbie

Senior Member
Beste Skoda-rijders,


Na een week tellen van Fabia's die ik overigens niet in grote aantallen ben tegengekomen, ben ik uitgeteld.

Veel donkere kleuren ben ik tegengekomen deze week. Tot begin deze week!
2 rode Drive's en twee wel heel bijzondere kleuren combinaties.

Toen ik begin deze week nog even bij de dealer was om een aantal puntjes na te laten kijken (niet originelen cd's die kraken in de cd-speler, stoel die niet goed in de rails vast bleef en een rammeltje) flitste een paarse Fabia met een zwart dak en nog groene kentekenplaten voorbij!

Een opvallende maar chique verschijning! Net als de Fabia in tangerine orange met een wit dak en half lederen bekleding die op de Voorraadkijker staat http://skoda.voorraadselectie.nl/C2...nce&selectedCo2Range=109&selectedCo2Range=180 !

Welke van de meer dan 169 kleurencombinaties zijn jullie tegengekomen en voor welke combinatie zouden jullie gaan mocht er nog een nieuwe Fabia 2/3 in de toekomst gepland staan?




Groeten van de grijs/witte Fabia-rijder!

P.s. alle bovengenoemde puntjes zijn naar alle tevredenheid opgelost!
 

Delight

Actief lid
Collega van mijn vrouw rijdt zo'n Fabia in tangerine orange met een wit dak....
Ziet er erg mooi uit!
 

fbl01

Nieuw lid
Binnenkort: rood met wit dak, witte spiegels en witte wielen! En een trekhaak, da's nou weer minder...
 

Hetzer

Forumguru
Ben nog niet veel bijzondere kleur combinaties tegen gekomen, zwart met wit of zilver dak en wit met zwart dak zijn eigenlijk de enige.
 
Bovenaan Onderaan