Meedenkende dealer

Peter79

Actief lid
Zoals al in een ander forumgedeelte gemeld had ik een Octavia Combi 2.0 TDI Elegance besteld in Sahara Beige Metallic. Is deze kleur niet meer leverbaar. Had hem gezien in Venlo. Belt gisteren de dealer op dat hij ook de laatste in Nederland had staan en daar had ik dus al in gezeten. Compleet met sportpakket (velgen/sportstoelen e.d.) alleen de navigatie moest die nog effe inbouwen. Of ik een probleem had om deze auto te nemen, was zijn vraag. Nou, dat is een staaltje meedenken van de dealer. En zijn voordeel is dat hij een showroom model kwijt is en ik heb 3,5 weken na bestelling al een nieuwe auto! Kortom, pluim voor Van Iersel in Venlo!

Timothee

Actief lid
Je noemt het een showroom model. Is ie ook ingezet als demo-auto? In dat geval zou ik toch verwachten dat je nog wat extratjes krijgt, want ik zou niet zomaar een demo-auto willen waar iedereen met koude motor in heeft zitten planken.

Maar desondanks nette actie van de dealer /forum/images/graemlins/smile.gif

Octaviarijder

Actief lid
Ondanks dat de dealer er zelf ook zijn voordeel bij zal hebben, is het wel tof dat hij deze nog heeft kunnen regelen voor jou.

JettaFreak

Actief lid
Voor mij is een maand geleden nog een sahara beige hatchback besteld. Ben benieuwd in welke kleur hij geleverd zal worden......

Peter79

Actief lid
Net nog de brief van de leasemaatschappij gekregen, die nog niet wisten dat ik een "deal" met de dealer had gemaakt. De verwachte levertijd van de nieuwe O2 zou zijn week 23!! Dit betekent dus halverwege juni...Ik had ook de bestelling ongeveer 3 weken geleden gedaan, dus...Ik hoop voor je dat het nog de sahara beige wordt anders krijg je vanzelf een telefoontje denk ik....

Bovenaan Onderaan