LenK
Forumguru
Vandaag meegereden in een Mazda 3.
Dat viel niet tegen. Als ik van Skoda moest overstappen in een Mazda 3 dan zou ik dat geen straf vinden.
Vering pietsie stugger dan O2, solide rijgedrag
Geen rammels, motor en banden geluid goed (alleen wat brommerig bij 120)
Ruimte voorin prima in orde, vergelijkbaar met O2 (achter niet getest), kofferbak 413ltr
Materiaal gebruik prima. Mooi geintegreerde radio, helemaal een deel van het het dashboard
Goede stoelen, complete uitrusting
Voor de liefhebber is er de poweruitvoering van de 3, de MPS 260pk/380nm 0-100 in 6.1 begrensd op 250k/u voor € 34730, een toppertje in zijn klasse
Model waar ik in zat was de 1.6 sedan executive voor € 23495
€ 455 minder dan een O2 1.6 elegance. Allemaal heel vergelijkbaar.
Hij verkoopt niet zo goed. Komt denk ik omdat ie een beetje incongnito onopvallend is. Voor het rijden hoef je hem in ieder geval niet te laten staan.
Dat viel niet tegen. Als ik van Skoda moest overstappen in een Mazda 3 dan zou ik dat geen straf vinden.
Vering pietsie stugger dan O2, solide rijgedrag
Geen rammels, motor en banden geluid goed (alleen wat brommerig bij 120)
Ruimte voorin prima in orde, vergelijkbaar met O2 (achter niet getest), kofferbak 413ltr
Materiaal gebruik prima. Mooi geintegreerde radio, helemaal een deel van het het dashboard
Goede stoelen, complete uitrusting
Voor de liefhebber is er de poweruitvoering van de 3, de MPS 260pk/380nm 0-100 in 6.1 begrensd op 250k/u voor € 34730, een toppertje in zijn klasse
Model waar ik in zat was de 1.6 sedan executive voor € 23495
€ 455 minder dan een O2 1.6 elegance. Allemaal heel vergelijkbaar.
Hij verkoopt niet zo goed. Komt denk ik omdat ie een beetje incongnito onopvallend is. Voor het rijden hoef je hem in ieder geval niet te laten staan.