Maxidot probleem

APNL

Lid
Hallo,

Het is me eindelijk gelukt op de SW van mijn Columbus te updaten (V4040) systeem reageert nu een stuk sneller en geeft ook de maximum snelheid weer.

Alleen zijn er tijdens deze update uit mijn teller (maxidot) de opties Navigation en Audio verdwenen, en misschien nog wel meer dingen? (ze werken nog wel maar als ik navigeer krijg ik geen aanwijzingen en informatie meer via mijn maxidot)

Via de zoekfunctie heb ik gevonden dat dit weer geactiveerd kan worden middels VCDS, wie zou dit voor mij willen doen in omgeving Oud-Beijerland (Rotterdam)? Of kan de dealer dit ook? Ik denk dat ze moeilijk doen aangezien ik aan hun had gevraagd of ze het systeem wilden update, maar dat deden zij niet..

Ik ben uiteraard bereid om iets te betalen ;)

Ik hoor het graag!

hpolie

Senior Member
@APNL Ik heb een tijdje geleden hier op het forum gelezen dat een zekere @Jee13 Jeroen uit Dordrecht dat ook kan doen. Probeer hem eens te bereiken!

Michelv.

Forumguru
Heb je hem gister ge-update? Kan zomaar zijn dat als er een langere tijd geen spanning op je Columbus staat dat alles weer verschijnt in de Maxidot, is dit niet zo dan idd even met VCDS alles nalopen/coderen.

APNL

Lid
Bedankt voor de tip! Gister inderdaad de update gedaan, na het lezen van jou bericht gelijk even naar de auto gegaan, alles staat er weer! TOP!! : )

Bovenaan Onderaan