Maxidot kan in de folder meer, dan in werkelijkheid...

Captain Hook

Forumguru
[op buitenlandse Skoda forums is dit ook al eens voorbij gekomen]

Is het iemand wel eens opgevallen dat in de Skoda folders of - websites je Maxidot veel meer kan dan in werkelijkheid? :shocked:
Want ik zou ook wel graag een dubbele aanduiding in het display willen:
543621806.jpg

Mij lukt dat niet, twee waarden (zoals hierboven) tegelijk in het display, jullie wel?
(hierboven zie je gemiddeld verbruik EN de resterende tankinhoud)

MarcoO2

Forumguru
Hm, bijzonder... ben benieuwd wat de reactie van de dealer zou zijn als je vraagt om 'm ff zo in te stellen... ;)

MarcoO2

Forumguru
Feitelijk wordt je dus bedonderd. Er mag dan in de folder zoiets staan als "uw uitvoering kan afwijken van de hier getoonde", maar als je in de folder Photoshops opneemt en dus opties laat zien die in werkelijkheid helemaal niet mogelijk zijn, tsja, dan belazer je dus de boel! Zal vast wel gemeengoed zijn in de autobranche, maar ik zeg: jammer Skoda!

NielsW

Lid
Vraag me af hoe Fred dit voor elkaar heeft gekregen.

Zo zie je MPH, graden en verbruik op 1 scherm.
Ik kom niet verder als graden tussen de twee balken en voor de rest zappen tussen de opties.

hemi24

Forumguru
Dat is de optie "second speed" kun je gewoon aanzetten in je maxidot en dan schuift de temperatuur een regel naar boven en krijg je de snelheid in mijlen tussen de balken...

Volgens mij vervalt dan wel weer de optie om de actuele snelheid (in km/h) digitaal weer te geven.

Even zoeken in de setup, dan kom je deze optie vanzelf tegen!

FredV

Banned
Klopt Niels, de mph is een optie die ergens toch in t menu zit , want daar heb ik het ingesteld. (overigens is dit dan de actuele snelheid in mph en niet in km/h)

Ik wist het ook niet, las het ergens op dit forum en vond het wel een leuke optie erbij.

Een vraag:

Kun je in het maxidot display ook de grafische weergave instellen van de hoeveelheid diesel die nog in de tank zit (links boven) zoals je ook ziet op het minidot-display??
Ik zou niet weten hoe ik dit moet instellen...
Gaarne reactie en uitleg hoe dit in te stellen als dit kan.....

@Multi100
Nee, is niet gedocumenteerd.
Maar wat je zegt is denk ik de beste optie; gewoon blijven proberen.... :)

hemi24

Forumguru
Maar je hebt toch al een tankmeter?!?

Denk niet dat deze weergave in je Maxidot kan worden weergegeven (of wordt ondersteund). Maar wellicht dat iemand raad weet...

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Graag meer terug ontopic mensen. De oorspronkelijke vraag/opmerking betrof het wel/niet kunnen van opties van de MaxiDOT itt de werkelijkheid.[/MODERATORBREAK]

Bovenaan Onderaan